דוד מגן. "מבחינתי האופטימום הוא להיות עם ישראל סביון" (צילום: בועז רפאלי)
דוד מגן. "מבחינתי האופטימום הוא להיות עם ישראל סביון" (צילום: בועז רפאלי)

דוד מגן מתכוון להתמודד על מקום במועצת העיר

מגן, שמונה לראש מטה השטח של מפלגת העבודה באזור חיפה, הוא מקורבו של מזכיר המחוז של המפלגה ישראל סביון שמתכנן להקים רשימה על מפלגתית. השאלה היא איזו נאמנות תגבר - הפרסונלית או המפלגתית

פורסם בתאריך: 5.2.18 07:58

חבר ועידת מפלגת העבודה דוד מגן מונה לראש מטה השטח של המפלגה באזור חיפה – מהקריות בצפון ועד טירת כרמל בדרום. במסגרת תפקידו ירכז מגן את מבצעי השטח, את הפעילויות בתאי הסטודנטים וכו'. את המינוי קיבל מגן אתמול (ראשון) מח"כ מיכל בירן, המשמשת ראש מטה השטח של מפלגת העבודה ואשר נחשבת למקורבת ליו"ר המפלגה אבי גבאי.

אבל מה שמגן עדיין לא חושף באופן רשמי הוא שבכוונתו להתמודד על מקום במועצת העיר. כדי לחמם את הגזרה נזכיר שמגן הוא מקורבו של מזכיר המחוז של המפלגה ישראל סביון, שרק אתמול נחשף כאן התכנון שלו להקים רשימה על מפלגתית שתזכה לתמיכת העבודה. והשאלה המתבקשת היא איזו נאמנות תגבר – הפרסונלית או המפלגתית.

 

 

 

מגן, קודם כל מזל טוב על המינוי.

"תודה רבה".

למה אתה לא מספר שאתה הולך לרוץ למועצת העיר?

"אני בהחלט רואה עצמי כמועמד למועצת העיר, אני רק עדיין לא יודע אם אקבל את הכבוד לעשות את זה במסגרת מפלגת העבודה או במסגרת רשימה עצמאית".

זו השאלה הבאה – האם תלך עם סביון או עם העבודה?

"קודם כל אחכה לראות איפה יהיה סביון. מבחינתי האופטימום הוא להיות איתו. אני מקווה שהוא יקבל את ההובלה של מפלגת העבודה ואת הסמכות לבחור את הרשימה למועצת העיר, ומאמין שהוא יבחר בי להיות ביחד איתו ברשימה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר