אריה בליטנטל (צילום: אדיר נמרוד כץ)
אריה בליטנטל (צילום: אדיר נמרוד כץ)

מסתמן: החרדים ירוצו שוב ביחד

לדברי חברים בסיעת שס"ג, המורכבת מיהדות התורה, דגל התורה וש"ס, הריצה ביחד עדיפה על ריצה לחוד. מי שיכריע הם חברי הכנסת החרדים, ולפי ההערכה זה יקרה רק אחרי פסח

פורסם בתאריך: 6.2.18 14:37

בקהילה החרדית בחיפה מעדיפים שהסיעות החרדיות ירוצו שוב ביחד – כך אמרו ל"כלבו – חיפה והצפון" פעילים בקהילה. בקרוב אמורים רבני הקהילות החרדיות והנהלות התנועות יהדות התורה, דגל התורה וש"ס להחליט איך תתמודד רשימתם שס"ג בבחירות המוניציפליות בחודש אוקטובר.

חבר מועצת העיר אריה בליטנטל מיהדות התורה: "אני מקווה שנרוץ שוב ביחד למועצת העיר. אמנם עוד לא דיברנו על זה, אבל כך אני מקווה שיהיה. מי שאמורים להחליט בנושא הם הרב יעקב ליצמן מיהדות התורה, הרב אריה דרעי מש"ס ויו"ר דגל התורה משה גפני".

האם תתמודד שוב למועצת העיר?

"גם את זה יקבעו הרבנים ומרכזי המפלגות".

 

 

חבר מועצת העיר אהרון כהן מש"ס מתלבט אם אכן כדאי לרוץ שוב ביחד: "אין לי מושג כרגע איך נרוץ. מוקדם כדי לקבל החלטה בעניין".

מהי נטיית לבך – לרוץ ביחד או להתפצל?

"אני לא יודע. יש יתרונות בריצה משותפת כי הרשימות יקבלו יותר קולות שלא ילכו לאיבוד. בעבודה משותפת יש פחות מחלוקות, פחות חיכוך וכל הקולות מדברים באותו הכיוון. מנגד, יכול להיות שאם רצים ברשימות נפרדות מקבלים חברות ביותר ועדות עירוניות, כך שלכל דבר יש יתרונות וחסרונות וצריך לשקול מה הכי טוב. אני מניח שהרבנים יתנו את דעתם לעניין רק אחרי חג הפסח כי אין טעם להיכנס לזה עכשיו רק לשם הדיון. גם ההחלטה לרוץ ביחד בבחירות שהתקיימו בשנת 2013 הוכרעה רק כחודשיים לפני הבחירות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר