לזר קפלון. "אנחנו לא רוצים שהדתיים יקבעו לנו את סדרי החיים"
לזר קפלון. "אנחנו לא רוצים שהדתיים יקבעו לנו את סדרי החיים"

קפלון מתכנן הפגנה נגד "השתלטות הדת על החיים בעיר"

יו"ר הסניף החיפאי של ישראל ביתנו מארגן את ההפגנה בשל החלטתו של ראש העיר יונה יהב לא לקדם את המכרז לפתיחת מזנונים בגנים ציבוריים: "ראש העיר יצטרך להחליט עם מי הוא הולך - עם הדתיים או עם החילונים"

פורסם בתאריך: 12.2.18 15:57

יו"ר הסניף החיפאי של ישראל ביתנו לזר קפלון מתכנן הפגנה נגד מה שהוא מכנה השתלטות הדת על החיים החילוניים בעיר, וזאת בשל החלטתו של ראש העיר יונה יהב לא לקדם את המכרז לפתיחת מזנונים בגנים ציבוריים. בדף הפייסבוק הרשמי של המפלגה כבר פתחו איוונט שבו מוזמן הציבור להשתתף בהפגנה, אשר תתקיים ביום שבת, 24 בפברואר, בשעה 11:30 בגן הזיכרון ברחוב חסן שוקרי, מול בניין העירייה. בכך ממשיך הסניף החיפאי את הקו שמכתיב יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שהגיע לחזק את תושבי אשדוד אשר מתנגדים לסגירת בתי עסק בשבת ולתמוך בבעלי העסקים הפתוחים במתחם ביג בעיר.

 

 

קפלון, ההפגנה היא נגד החרדים או נגד יהב?

"אנחנו מארגנים את ההפגנה כי אנחנו לא רוצים שהדתיים יקבעו לנו את סדרי החיים. אני לא מפגין נגד ראש העיר אלא נגד ההחלטה, והוא יצטרך להחליט עם מי הוא הולך – עם הדתיים או עם החילונים – ואם הוא רוצה לשנות את הסטטוס קוו שקיים בחיפה כבר עשרות שנים. מבחינתי ברור מאיפה השורשים של ההחלטה הזו".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "יש מכרז ובו למי שניגש יש חופש בחירה לגבי ימי ההפעלה. נקווה שהעובדות חשובות למר קפלון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר