שרית גולן שטיינברג וניר שובר. הכל דיבורים
שרית גולן שטיינברג וניר שובר. הכל דיבורים

הסכסוך הכי לוהט בביצה: שובר נגד גולן שטיינברג

תגובות של שרית גולן שטיינברג בפייסבוק העלו את חמתו של ניר שובר. הוא: "שתחזור לירושלים. חיפה לחיפאים". היא: "העשייה שלי למען חיפה שווה עשרות מונים יותר מכל אלה שנולדו בחיפה ורוצים רק את טובתם ולא את טובת העיר"

פורסם בתאריך: 19.2.18 20:26

להלן הסכסוך הכי לוהט בפוליטיקה המקומית. ביום שישי העלתה חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג מסיעת מהפך בחיפה פוסט לפייסבוק ללא קשר כלשהו לבחירות. אך כמובן שתגובות בענייני הבחירות לא איחרו לבוא, וגולן שטיינברג הצטרפה לחגיגה.

באחת מהתגובות היא כתבה: "הטרנד של הצעירים יכול בהחלט למנף את דוד עציוני, והוא בוודאי ראוי יותר מהמועמד הצעיר השני שחושב שלעשות סלפי כל היום יביא אותו לראשות העיר. לדוד יש יכולות להתפתח. אני מסכימה שהיה עוזר לו מאוד ניסיון פוליטי ברמה המקומית. מצד שני, יש כאלו שצברו ניסיון פוליטי מקומי של שנים ולא הייתי נותנת להם לנהל את ועד הבית”. בתגובה אחרת היא כתבה: “כוונתי היא שעל טרנד הצעירים רוכבים חלק מהמועמדים. יש מועמד שיש לו לפחות השכלה אקדמית, התנסות והיכרות עם פוליטיקאים ועבודה ממשית איתם, ויש מישהו שהצטלם סלפי בזמן ניהול בית הקפה. העניין היה לעשות השוואה ביניהם".

ניר שובר, שהכריז על ריצתו לראשות העיר, נחשף להתכתבויות ושלח לה הודעה שבה נכתב: "חצופה! לא לדבר עלי בבקשה". לכך הוא צירף צילום של תגובותיה כדי שלא יהיה ספק למה הוא התכוון.

 

 

שובר, סלפי?

"שתחזור לירושלים. חיפה לחיפאים".

גולן שטיינברג, את כבר עולה את הקסטל?

"מעניין איך שובר חושב שהכוונה היתה אליו – האם בגלל הטענות שלי לחוסר השכלה אקדמי או לחוסר ניסיון פוליטי? חוץ מזה, העשייה שלי למען חיפה שווה עשרות מונים יותר מכל אלה שנולדו בחיפה ורוצים רק את טובתם ולא את טובת העיר. מעולם לא הזכרתי את שמו של שובר. אני מבינה שהוא בחר לקחת את הדברים על עצמו. שכל אחד ייקח את זה לאן שהוא רוצה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משה

    לשרית גולן יש השגים לשובר חוץ מראש וצילצולים אין כלום לא מבין מה הוא רוצה בכלל מי יצביע לו חןץ ממנו

  2. נועם

    מה לשרית גולן שטיינברג יש לומר על הבחור הראוי שלה שמצהיר בכתבה בכלבו על מצב האשכים שלו?
    זה מידע שמסר לכרסנטי מרצונו.

  3. אחד שיודע

    זה בסדר שרית, אדון שובר גם לא יודע לנהל אפילו בית קפה.תשאלי את כל האנשים שהוא חייב להם כסף והרבה…מדובר בוואנבי פייק . ש"עיתונאים" רכלנים מריצים אותו כאילו היו "כתבי חצר"…אינטרסנטים כולם!

  4. יעקב אתגר

    אשמים החברים של ניר שמסתלבטים עליו ומשלים אותו. ניר הולך באויר וזה יגמר בהתרסקות. משהוא ממשפחתו צריך לתת לניר עצה אחראית שתוריד אותו אל קרקע המציאות מפני שהנפילה עלולה להיות קשה.

  5. יואב. ק

    מאיפה צצת אדון ניר שובר מה הרזומה שלך להיות ראש עיר מי שמע עלייך עם כל הכבוד קצת צניעות לא תזיק תתחיל מלמטה ואז תנסה לטפס למעלה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר