ראש סיעת חד"ש במועצת העיר חיפה ד"ר סוהיל אסעד
ד"ר סוהיל אסעד

סיעת חד"ש סקרה את הישגיה במועצת העיר

בפרסום לציבור בוחריה פירטה הסיעה את מה שהיא רואה כהישגים, כגון הטיפול בכניסה לשכונת עבאס ובנגישות במתנ"ס והדלת הפתוחה לתושבים. הסיעה ציינה גם את מה שלא הצליחה לקדם, כמו שיפוץ ואדי ניסנאס ושיקום תשתיות בעין הים

פורסם בתאריך: 25.2.18 12:46

חברי מועצת העיר מטעם חד"ש פרסמו את הישגיהם בעיתון מיוחד לידיעת ציבור בוחריהם. יצוין שמדובר בצעד לא שגרתי מכיוון שרק סיעות בודדות במועצת העיר נוהגות לתת דין וחשבון על הישגיהן במועצה. ההצלחות של חברי מועצת העיר מטעם חד"ש גם פורטו בהרחבה בישיבת המחוז של המפלגה הקומוניסטית שהתקיימה לאחרונה בוואדי ניסנאס.

לדבריו של חבר מועצת העיר ד"ר סוהיל אסעד, הציבור זכאי לדעת מה עשו נציגיו בעירייה, מה לא נעשה ובמה צריך עוד לטפל בקדנציה הבאה: "הזכרנו שבתקופת כהונתי כסגן ראש עיר היה לנו משרד פתוח לציבור ומדי יום קיבלנו מאות פניות ותלונות עם בקשות לפתרון. אמרנו שניסינו לעזור לפתור את הבעיות עד כמה שאפשר, וברוב הדברים הצלחנו. כמו כן הסברנו עד כמה חשוב קיומו של משרד כזה שיהווה כתובת לציבור".

נושא נוסף שזכה לאזכור הוא הטיפול בשכונות הערביות והמעורבות. לדבריו של אסעד העברת הטיפול בנושא לידיו עזרה מאוד בפתרון בעיות בשכונות האלה: "זה היה אמנם תפקיד בלי סמכויות מלאות אבל היה שיתוף פעולה עם ראש העיר יונה יהב, וזה עזר לקדם דברים".

 

 

באלו נושאים טיפלתם בשכונות?

"היתה בעיה בכניסה לשכונת עבאס שיצרה עומס תחבורתי, אז התערבנו בכך והנושא סודר. במתנ"ס השכונתי בעבאס היתה בעיית נגישות ונכים התקשו להגיע למקום. ועד השכונה והתושבים לחצו לפתרון, ובהתערבותנו החלו שם שיפוצים וכעת נבנית שם מעלית חדשה. בעיה גדולה אחרת שלא הצליחו לפתור במשך שנים רבות היתה כביש צר מאוד בלב השכונה שמנקז אליו תחבורה בהיקף גדול ושמסכן במיוחד את הילדים בדרכם לבית הספר ובחזרה ממנו. אחרי הרבה מאמץ של התושבים ושל ועד השכונה החלו העבודות להרחבת הכביש. אנחנו עזרנו בכך שביקשנו מיהב שהעירייה לא תתמהמה עם הביצוע. ברחוב ש"י עגנון בקרית אליעזר, שהפכה להיות שכונה מעורבת, ביקשנו ביצוע של עבודת תשתיות יסודיות, וכך גם ברחוב הרב כלפון בקרית אליהו, והעירייה נענתה".

בצד ההצלחות פירטו חברי המועצה את הדברים שעדיין לא התבצעו ושיהיו חלק מדרישותיה של הרשימה מראש העיר שייבחר. "בוואדי ניסנאס חייבים לדרוש להוציא אל הפועל את תוכניות הפיתוח", אומר אסעד, "השכונה הזו חייבת שיפוץ יסודי שעדיין לא הצלחנו לקדם כמו שצריך. דרישות נוספות הן ריבוד הכבישים בשכונת עין הים והוספת שם השכונה הנכון – ואדי ג'מאל – בערבית לשלט הקיים היום, שבו נכתב רק השם עין הים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר