יובל רבין. גורמים פוליטיים במערכת העירונית מעוניינים להיפגש עמו (צילום: מוטי מילרוד)
יובל רבין. גורמים פוליטיים במערכת העירונית מעוניינים להיפגש עמו (צילום: מוטי מילרוד)

הקלפים נטרפים: יובל רבין שוקל לרוץ לראשות העיר

ארבעה חודשים לאחר שדחה פניות להתמודד על ראשות העיר, מופעלים על בנו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין לחצים להתמודד בכל זאת על התפקיד. הפעם הפניות לא נדחו על ידו על הסף

פורסם בתאריך: 7.3.18 08:26

בחודש נובמבר פורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" כי יובל רבין, בנו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, קיבל פניות מגורמים שונים להצטרף לפוליטיקה המקומית לקראת הבחירות המוניציפליות. רבין דחה אז את ההצעות בשל עיסוקיו בתחום העסקים ואמר: "כמה אנשים ביקשו ממני שאשקול להתמודד לראשות העיר. ראיתי כבוד גדול בכך שחשבו עלי. חיפה היא עיר מדהימה עם פוטנציאל ענק, אבל יש לי התחייבויות שאני מחויב להן. אני מאחל הצלחה לכל המועמדים".

לאחרונה נודע ל"כלבו – חיפה והצפון" כי רבין שוב קיבל פניות מגורמים עסקיים בעלי השפעה בחיפה שמפצירים בו להתמודד על ראשות העיר, והפעם הוא לא דוחה אותן על הסף. פניות נוספות הגיעו אליו גם מגורמים פוליטיים במערכת העירונית שמעוניינים להיפגש עמו, אבל רבין שומר את הקלפים צמוד לחזה ועדיין לא חושף את החלטתו. בניגוד לתגובתו החד משמעית לפני ארבעה חודשים, הפעם הוא הסתפק ב"אין תגובה".

 

 

אם רבין אכן יצטרף למרוץ עשויה מועמדותו לטרוף את כל הקלפים במערכת הבחירות, והמועמדים האחרים ייאלצו לחשב מסלול מחדש לנוכח המתמודד החדש שצפוי לזכות באור הזרקורים גם ברמה הארצית. לרבין שמור מקום של כבוד במפלגת העבודה, וייתכן שמועמדותו האפשרית תאחד סביבו את המפלגה המשוסעת בזירה המקומית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דודידו

    דוגמא קלאסית לפייק ניוזץ לא אמר כן, לא אמר לא, לא אמר שוקל או חושב והופ יש כותרת פייק.

  2. צפוני

    אסור לבחור בן אדם ללא עשייה ציבורית כשלהיא. אסור לבחור לראשות העירייה בן אדם מעל שתי קדנציות; אסור לראות בראשות העירייה ג'וב (אלא שליחות).

  3. חיפאי

    הפעם מנקים את העיר ועושים איתחול מחדש, רבין?! סוג של מצנע סוג ג'.. אותו מועדון. לא תודה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר