יניב בן שושן. "בימים אלה אני ממשיך בעשייה למען הציבור החיפאי בכלל ולמען חברי הליכוד בפרט"
יניב בן שושן. "בימים אלה אני ממשיך בעשייה למען הציבור החיפאי בכלל ולמען חברי הליכוד בפרט"

"נושא העתירה מיצה את עצמו, ואני בטוח שבית הדין ידחה אותה"

יניב בן שושן, שמתמודד על ראשות רשימת הליכוד לקראת הבחירות המוניציפליות, לא מתרגש מהעתירה שהגיש הרצל עכו, יו"ר הסניף החיפאי, להדחתו מהמפלגה: "אני לא עוסק ברעשי סרק, בעתירות ובהכפשות"

פורסם בתאריך: 21.3.18 08:30

מאז שיניב בן שושן הכריז על כוונתו לעמוד בראש רשימת הליכוד בבחירות הקרובות ואיים על מעמדו של שמשון עידו, הרוחות בסיעה סוערות. הכל החל כשבן שושן ומקורביו הגישו בקשה לבית הדין של המפלגה להדיח את משה רן, חבר המפלגה שמוכר לרובכם כאביו של השוער המנוח אבי רן, בגלל שהוא היה רשום ברשימה של מפלגת כולנו של משה כחלון בבחירות הארציות האחרונות. יו"ר סניף הליכוד הרצל עכו השיב באותו המטבע והגיש בקשה להדיח את בן שושן בגלל ששימש כיו"ר המטה של מפלגת יש עתיד-צעירי חיפה בבחירות המוניציפליות בשנת 2013. פעמיים כבר נקבע דיון בנושא אבל בן שושן נעדר, ועכו הגיש בקשה לזירוז ההליך. כעת נקבע מועד חדש לדיון – 26 באפריל – ואם יוחלט להדיח את בן שושן הבחירות הפנימיות בסניף ייראו אחרת והסערה שאנו עדים לה כעת תהפוך לטורנדו.

 

 

עכו, הם התחילו?

"לא הייתי מגיש עתירה להדיח אותו אם הם לא היו מגישים את העתירה נגד רן. לעומת זאת אנשים שלהם הלכו עם יאיר לפיד ולא הוגשה עתירה נגדם. אני מקווה מאוד שידיחו אותו. לפי החוקה הוא צריך להיות מודח".

בן שושן, תודח?

"בימים אלה אני ממשיך בעשייה למען הציבור החיפאי בכלל ולמען חברי הליכוד בפרט, אם בטיפול במקרים פרטניים ואם בנושאים הנוגעים בכל תושב כמו פעילות לשמירה על הסביבה, התנדבות בקהילה וחיזוק הצביון הישראלי והיהודי בחיפה. אני לא עוסק ברעשי סרק, בעתירות ובהכפשות. נושא העתירה מיצה את עצמו, ואני בטוח שבית הדין ידחה אותה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר