יניב בן שושן ושמשון עידו. כמה כמה? (צילום: ויטלי חייקין)
יניב בן שושן ושמשון עידו. כמה כמה? (צילום: ויטלי חייקין)

משחקי הכס והכוסית

בעוד שבסניף הליכוד חיפה מתכונן מחנה שמשון עידו להרמת הכוסית הרשמית לפסח, מחנה יניב בן שושן קיים הרמת כוסית משלו. עכשיו מנהלים המחנות קרב גרסאות בשאלה כמה חברים ממועצת סניף הגיעו לאירוע

פורסם בתאריך: 25.3.18 12:54

חזית חדשה נפתחה בין שני המחנות הנצים בליכוד בחיפה – זה של סגן ראש העיר שמשון עידו וזה של יניב בן שושן. בזמן שבסניף מתכוננים להרמת הכוסית הרשמית לכבוד פסח עם רשימת מוזמנים מכובדת הכוללת את שר התקשורת איוב קרא, סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז, יו"ר ועדת הפנים יואב קיש וחבר ועדת חוץ וביטחון אמיר אוחנה, מחנה בן שושן ארגן אתמול (מוצ"ש) הרמת כוסית משלו. באירוע שהוגדר כ"הרמת כוסית לחברי מועצת הסניף" ושהתקיים בגארדן הוטל התייצבה רשימה של פוליטיקאים נכבדים ובהם יו"ר ועדת חוץ וביטחון אבי דיכטר וחברת הוועדה ד"ר ענת ברקו. ולא בכדי קהל היעד היה חברי מועצת הסניף, כי הם אלה שיבחרו מי יעמוד בראש הסיעה למועצה.

 

 

הרצל עכו, יו"ר הסניף ואיש מחנה עידו, קרב כוסית בכוסית?

"בחיפה יש רק סניף אחד שיכול לערוך הרמת כוסית. הם אמרו שהיו אצלם 200 איש ומתוכם 50 חברי מועצת הסניף, אז בוא אני אגיד לך – היו שם מקסימום 50 איש. את רוב האנשים שם לא זיהיתי בתמונות, ולמיטב ידיעתי לא היו שם לא 20 ולא עשרה ולא תשעה חברי מועצת סניף, אבל הם משקרים כהרגלם".

אבי ג'מאל, איש מחנה בן שושן, כמה היו שם באמת?

"אני לא מוכן להגיב לפארסה הזאת של עכו. נגיע לקלפי ונכבד את רצונו של הבוחר, ואני לא מוכן לרדת לרזולוציה של סניף הליכוד חיפה. בהרמת הכוסית היו חברי מועצת סניף וחברי מרכז בלבד – 140 איש. אפשר לבדוק את מה שאני אומר. יריית הפתיחה נורתה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר