שי אבוחצירה ויונה יהב. אפילו שמות אפשריים כבר יש לרשימה המאוחדת (צילום: צבי רוגר)

מסתמן: למפלגת יש עתיד לא תהיה נציגות בחיפה

בעקבות המהלך המתרקם לאיחוד בין חיפה שלנו של יונה יהב ליש עתיד-צעירי חיפה של שי אבוחצירה צפויה מפלגת יש עתיד להיעלם מהמפה הפוליטית בחיפה

פורסם בתאריך: 27.3.18 08:26

כעת, לאחר ששר האוצר משה כחלון הכריז אמש (שני) על תמיכתו בראש העיר יונה יהב בבחירות הקרובות, נפתחה הדרך לאיחוד בין סיעתו של יהב חיפה שלנו לסיעתו של שי אבוחצירה יש עתיד-צעירי חיפה. במטהו של יהב רואים בכך עובדה מוגמרת ואף הציעו שני שמות לרשימה המשותפת: הראשון הוא חיפה שלנו וצעירי חיפה בראשות יונה יהב, והשני הוא יונה יהב וצעירי חיפה. משמעות הדבר היא ששמה של מפלגת יש עתיד, שתמכה בסיעתו של אבוחצירה, ייעלם ממפת הפוליטיקה החיפאית.

גורמים במערכת הפוליטית הביעו פליאה לנוכח המהלך המתרקם וספק באשר לתמיכתו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד באיחוד כזה, קל וחומר לאחר שכחלון, יו"ר מפלגת כולנו ויריב פוליטי של לפיד, תמך פומבית ביהב שעתיד לעמוד בראש הרשימה המאוחדת.

 

 

אבוחצירה, אין עתיד?

"אין שם למשהו שעוד לא קיים. כמו שאני אומר לאשתי – שאנחנו צריכים לחכות לראות שהבן שבדרך ייוולד ורק אז להחליט על השם – כך גם במקרה זה. אם האיחוד ייצא אל הפועל נחשוב על השם שאותו אנחנו רוצים".

ממפלגת יש עתיד נמסר: "אבוחצירה ולפיד יחליטו ביחד איך תרוץ המפלגה בחיפה. לפיד מאמין באבוחצירה, ושניהם יודיעו בהמשך מהי תוכניתם לגבי ריצה בעיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מבין עניין

    סוף סוף יש בשורות טובו! הגיע הזמן שגם בכנסת לא תהא להם נציגות! שבענו והותרנו!

  2. יאיר איזנברג

    כחלון עומד מאחורי הכשלון בביטוח סיעודי ובקיצוץ צפוי לפנסיה מאידך יונה יהב לא פעל למען האזרחים הותיקים. לפיכך לא נראה שותי
    קי העיר ובני משפחם יתמכו בסיעת יהב למועצת העיר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר