יואב רמתי ונעמה לזימי. תקרית אלימה
יואב רמתי ונעמה לזימי. תקרית אלימה

כך תקף יו"ר הבית היהודי מניפי דגל גאווה (וידאו)

לפני שלוש שנים הסתננו פעילים חברתיים לכנס שבו השתתף יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, ובזמן נאומו הם הניפו את דגל הגאווה וצעקו לעברו. בתגובה התפרצו עליהם כמה ממשתתפי הכנס, ובהם יואב רמתי, וניסו לתקוף אותם, אך נבלמו על ידי חבריהם

פורסם בתאריך: 28.3.18 07:54

אתמול (שלישי) בערב פרסמה נעמה לזימי, שמתמודדת על ראשות העבודה בחיפה, פוסט בפייסבוק שבו היא מאשימה את היו"ר החדש של הבית היהודי בחיפה יואב רמתי באלימות נגדה ונגד חבריה שהניפו את דגל הגאווה בכנס של הבית היהודי שנערך לפני שלוש שנים.

פעילים חברתיים, ובהם לזימי, הסתננו אז לכנס שבו השתתף יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, ובזמן נאומו הם הניפו את דגל הגאווה וצעקו לעברו. בתגובה התפרצו עליהם כמה ממשתתפי הכנס, ובהם רמתי, וניסו לתקוף אותם, אך נבלמו על ידי חבריהם ועל ידי מאבטחיו של בנט שחששו מהמהומה שנוצרה במקום.

 

 

וכך כתבה לזימי: "כרגע ראיתי שזה אכן נכון כמו שנמסר לי לפני כמה ימים מחבר: רמתי, שנבחר לעמוד בראש רשימת הבית היהודי בחיפה, הוא הבחור שהתנפל עלינו באלימות בכנס הבית היהודי בחיפה לפני שלוש שנים כי הנפנו את דגל הגאווה. לא קומץ. לא משהו להתבייש בו. להיפך! תראו איזו הבעת תמיכה! היום הוא יו"ר הסיעה, האיש שכמעט והכניס לנו אגרוף רק כי הבענו מחאה. ככה נראה מקום שנותן דרור לגזענות הכי מפחידה – היא מקבלת כרטיס כניסה לראשות הסיעה, לכוח ומעמד. עצוב".

 

 

לזימי, גזענות מפחידה?

"לא ייתכן שבן אדם שראה דגל גאווה כאילו ראה סדין אדום והתנפל עלינו בכוונה להכות אותנו, הוא זה שיעמוד בראש סיעת הבית היהודי. זו אמירה מאוד מאוד בוטה נגד הקהילה הגאה, נגד המחאה האזרחית ונגד כל מסר חינוכי".

רמתי, סדין אדום?

"התוקפנים באירוע הם האנשים שהתפרצו למפגש של שר החינוך נפתלי בנט עם תומכיו בחיפה. האנשים שהתפרצו קראו קריאות גנאי ונופפו בדגלי הקהילה בפני קהל של חובשי כיפות. לא ברור על מה יש להם להיות גאים. אנו מאמינים שגם מפלגת העבודה אינה גאה בכך שאלה הם פעיליה. הסרט נשלף כעת על רקע התחזקותה של סיעת הבית היהודי בחיפה מבלי להזכיר שההגעה לאירוע לא היתה בתום לב ושהכוונה היתה להפריע לשר עד כדי כך שהוא הרגיש מאוים והתבקש על ידי המאבטחים שלו לצאת מהאולם. אני מגנה כל סוג של אלימות, גם אלימות כלפי שר בישראל בכנס סגור שארגנה המפלגה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר