לזר קפלון והרב שאול דוד. "אף פעם לא גייסתי אותו לפעילות פוליטית"
לזר קפלון והרב שאול דוד. "אף פעם לא גייסתי אותו לפעילות פוליטית"

קפלון נפגש עם הרב המקורב לשטראים

היריבים המרים לזר קפלון ויוליה שטראים ממשיכים לחזר אחרי הקול הרוסי, אבל כשקפלון נפגש עם הרב של עולי מדינות חבר העמים בחיפה זו כבר עליית מדרגה

פורסם בתאריך: 10.4.18 11:53

אתמול (שני) נפגש יו"ר הסניף של מפלגת ישראל ביתנו בחיפה לזר קפלון עם רבם של עולי חבר העמים בעיר הרב שאול דוד, המקורב ליוליה שטראים, יריבתו המרה של קפלון שעומדת בראש סיעת חיפה ביתנו. כידוע, מאז תפס קפלון את המושכות של ראשות הסניף מתנהל בינו לבין שטראים מאבק כוחות יצרי בחיזור אחר הקול הרוסי.

שטראים, מאחורי הגב?

"אין תגובה".

 

 

הרב דוד, מה מטרת הפגישה?

"אני רב, ואני אוהב כל יהודי. האינטרס שלי כרב הוא לעזור לכלל ישראל ולכלל האנושות. לא הייתי איש פוליטי ונשארתי איש לא פוליטי. כשאני נפגש עם שטראים המטרה שלי היא לקרב אותה ליהדות, וכשאני נפגש עם קפלון המטרה שלי היא לקרב אותו ליהדות ולדבר על חסד, על אהבת ישראל ועל ערכי היהדות. שטראים חשובה לי, אנחנו חברים טובים, היא עושה רבות למען עולים חדשים, ואני רוצה לאחל לה הצלחה ושהקדוש ברוך הוא ימלא את משאלות לבה לטובה".

קפלון, מנסה לגייס תמיכה מהרב?

"כמו שאמר לי הרב – במשך שבע שנים הובלתי פרויקט של זהות יהודית בקרב העולים. נושא היהדות קרוב ללבי. אם יש אנשים כמו הרב שעוזר לעולים חדשים, באופן טבעי אני רואה אותו כשותף בכל המהלכים העתידיים הציבוריים בחיפה. אף פעם לא גייסתי אותו לפעילות פוליטית. המפלגה תמיד היתה בעד יהדות וציונות והיא תומכת בכל הפרויקטים למען עם ישראל".

 

הפגישה בין קפלון לרב דוד. "לא הייתי איש פוליטי ונשארתי איש לא פוליטי"

הפגישה בין קפלון לרב דוד. "לא הייתי איש פוליטי ונשארתי איש לא פוליטי"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר