המפגש של צבי ברבי עם תושבים בקרית חיים. פח הזבל של חיפה?
המפגש של צבי ברבי עם תושבים בקרית חיים. פח הזבל של חיפה?

ברבי נפגש עם תושבים בקרית חיים

לקראת פתיחת מטה של רשימתו למועצת העיר בקרית חיים סייר יו”ר אכפת לי מאזרחי חיפה בקריה, שמע את תלונותיה של התושבים והבטיח לעשות למענם את מה שעשה בנוה שאנן

פורסם בתאריך: 17.4.18 11:33

יו”ר רשימת אכפת לי מאזרחי חיפה צבי ברבי נפגש עם תושבים בקרית חיים לקראת פתיחת מטה נוסף של הרשימה – הפעם ברחוב זלמן ארן בקריה. לפני הפגישה סייר ברבי ברחובות הרובע כדי להכיר את הבעיות מקרוב.

ברבי, אביר הקריה?

“התלוויתי לאחד מהפעילים שלי שהוא תושב קרית חיים. הסיור היה מאלף ולמדתי המון. הטענה המרכזית של התושבים שעמם שוחחתי היא שתמיד נזכרים בהם רק לפני בחירות. הם מרגישים שהם טובים רק בשביל לשלם ארנונה אבל לא כדי לקבל שירותים. אחד מהם אמר לי ’קרית חיים היא פח האשפה של חיפה’”.

 

 

לדבריו של ברבי, התושבים העלו טענות ספציפיות כמו כבישים משובשים ומלאים בבורות, הצפות בחורף בגלל פתחי ניקוז סתומים, תמרורים ורמזורים עקומים שלמרות שדווח על כך למוקד 106 הם מעולם לא תוקנו, שני סניפי דואר בלבד בכל הרובע ושיעור אבטלה גבוה.

למה שהקרייתים יבחרו בך למועצה?

“סיפרתי להם על מה שעשיתי כיו”ר ועד רובע נוה שאנן והבטחתי לעשות את אותו הדבר אצלם, אם זה פתיחת עוד נקודות דואר ואם זה סיוע לתלמידים במתן תגבורים ושיעורי עזר במתמטיקה ובאנגלית במחירים סמליים. חבל שבעירייה לא מבינים שתושבי הקריה מרגישם מנותקים מהעיר. אני מתחייב להחזיר את התושבים לקדמת הבמה”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר