רמי לוי. "אף אחד לא פנה אלי והודיע לי שיש עתירה נגדי" (צילום: אורלי זיילר)
רמי לוי. "אף אחד לא פנה אלי והודיע לי שיש עתירה נגדי" (צילום: אורלי זיילר)

עתירה נגד השתתפותו של רמי לוי בבחירות בסניף הליכוד

חבר מועצת סניף הליכוד שבת (שבי) ברכה פנה לבית הדין של הליכוד כדי למנוע את השתתפותו של לוי בבחירות בטענה שהוא מתכוון להתמודד ברשימה עצמאית וכי מדובר בניגוד עניינים

פורסם בתאריך: 24.4.18 15:44

חבר מועצת סניף הליכוד בחיפה שבת (שבי) ברכה הגיש עתירה לבית הדין של הליכוד נגד חבר מועצת העיר רמי לוי בדרישה למנוע את השתתפותו בבחירות שיתקיימו בסניף. הסיבה: הטענה שלוי מתכוון להתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר.

"בבחירות שיתקיימו ב-8 במאי יבחרו חברי מועצת סניף הליכוד חיפה את המועמדים למועצת העיר מטעם הליכוד", נכתב בעתירה, "לוי מתכוון להתמודד ברשימה עצמאית שסימנה הוא 'ף', כפי שעשה במערכת הבחירות המוניציפליות הקודמת".

העתירה מסתמכת על דברים שאמר לוי ולפיהם הוא יתמודד ברשימה אחת עם עו"ד ביקי מורד אך בבחירות שיתקיימו בסניף הוא מתכוון לתמוך ביניב בן שושן. "אשר על כן", כתב העותר, "בית הדין מתבקש למנוע מלוי להצביע בבחירות במועצת הסניף, ולחילופין, אם רצונו להצביע, הוא יתחייב שלא יתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר. כל זאת כדי למנוע ניגוד עניינים ופגיעה בחוקת הליכוד".

 

 

לוי, ניגוד עניינים?

"אף אחד לא פנה אלי והודיע לי שיש עתירה נגדי – לא ועדת הבחירות ולא בית הדין של התנועה – כך שלא אתייחס לנושא. יחד עם זאת, בפעם הקודמת שבה התמודדתי ברשימה עצמאית זה היה ברשות מפלגת הליכוד. לגבי ההתמודדות בבחירות הקרובות, עדיין לא החלטתי אם זה יהיה במסגרת הליכוד או שוב באופן עצמאי. העתירה שהגיש ברכה היא אך ורק כדי לזכות בפרסום בתקשורת כי הוא לא זוכה לשום סיקור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר