הרב דובי חיון
הרב דובי חיון

חיפה שווה: "מתחייבים להפיק דוח עמידה ביעדים בכל שנה"

לדבריו של הרב דובי חיון הוא מאמין שנבחרי ציבור חייבים להציג דוח כזה: "אם לא עשינו דבר ורק חיממנו את הכיסא במשך חמש שנים, תשלחו אותנו הביתה"

פורסם בתאריך: 1.5.18 11:16

רשימת חיפה חדשה בראשותם של גילה זמיר והרב הקונסרבטיבי דובי חיון, אשר מתמודדת על מקום במועצת העיר, מתחייבת להפיק מדי שנה דוח עשייה ועמידה ביעדים שיוצג לציבור.

לדבריו של חיון, דוח כזה הוא בגדר חובה של כל נבחר ציבור: "אנחנו יוצרים רשימה שתעבוד במשך חמש שנים לטובת העיר ותראה קבלות לציבור בכל שנה באמצעות דוח שבו נכתוב מהם היעדים שעליהם הצהרנו, מה הספקנו לעשות, מה ניסינו ולא יכולנו ולמה לא יכולנו. אני אומר לציבור 'בחרתם בי, נתתם לי את הקול שלכם – אני חייב לכם דוח. אני עובד שלכם, גם אם אני עובד בהתנדבות'".

 

 

לדבריו, הרשימה עברה לשלב ב' של הקמפיין וכעת היא מתמקדת בפרסום בשכונות העיר ובחוגי בית.

מה המסר שאתם מעבירים בחוגי הבית?

"אנחנו מדגישים שהדבר החשוב ביותר בפוליטיקה הוא מי מציג קבלות בתום הקדנציה, ואומרים 'אם היה מועמד שהצבעתם לו בפעם הקודמת, והיום, כעבור חמש שנים, אין לו קבלות של עשייה, תחליפו אותו. כך תנהגו גם בנו כחברי מועצה בעוד חמש שנים ולא משנה אם נהיה באופוזיציה או בקואליציה. תבדקו מה עשינו. אם לא עשינו דבר ורק חיממנו את הכיסא במשך חמש שנים תשלחו אותנו הביתה. כולם יבטיחו לכם עכשיו את אותם הדברים, והשאלה היא מי יבטיח לכם שהוא יעבוד עבורכם ולא ייכנס לתרדמת'. זו הבעיה שלנו בעירייה – חברי המועצה נכנסים לתרדמת במשך שלוש וחצי שנים ומתעוררים לקראת השנה החמישית".

ואיך הציבור מגיב?

"הציבור אוהב את מה שאנחנו אומרים כי אנחנו אמיתיים ולא מנסים להיות פופוליסטיים. אנחנו לא מבטיחים הבטחות שקל להבטיח כמו להעיף את בתי הזיקוק מחיפה, לטהר את כל הזיהום תוך יומיים וחצי או להקים רכבת תחתית מתחת לחיפה, כי כל הדברים האלה הם לא ריאליים. צריך לטפל בזיהום ולדאוג שהתושבים יקבלו תמורה מלאה לארנונה הגבוהה שהם משלמים, אבל כשמדברים על נושאים כאלה יש להתייעץ עם מומחים. אף אחד מאיתנו, כולל ראש העיר, הוא לא מומחה בכל נושא. כמנהל קהילה אני יכול לומר שמנהל טוב נעזר באנשי מקצוע טובים, ושמנהל טוב, ובכלל זה ראש העיר, צריך לדעת לבחור את אנשי המקצוע הטובים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר