תבור להט. "נלמד מלקחי קמפיין הבחירות הקודמות" (צילום: מאיה אפרים)
תבור להט. "נלמד מלקחי קמפיין הבחירות הקודמות" (צילום: מאיה אפרים)

מר"צ בחרה יו"ר לרשימתה לקראת הבחירות למועצת העיר

בראש רשימת מר"צ למועצה יעמוד תבור להט - סטודנט לתואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת חיפה וחבר בקהילה הגאה. בסוף השבוע תתכנס הנהלת הסניף לישיבה שבה תורכב הרשימה

פורסם בתאריך: 23.5.18 13:04

תבור להט (30) נבחר לעמוד בראש רשימת מר"צ בבחירות למועצת העיר, ובסוף השבוע אמורה הנהלת הסניף להתכנס לישיבה כדי לבנות את הרשימה. "קיבלנו כבר את ברכת הדרך של יו"ר מר"צ ח"כ תמר זנדברג ואנחנו יוצאים לדרך", אמר להט ל"כלבו – חיפה והצפון", "אנחנו מקווים מאוד שהפעם תושבי חיפה ייתנו לנו את קולם".

האם תחברו לרשימות אחרות?

"אנחנו לא פוסלים את האפשרות הזו על הסף. נתחיל בקמפיין ונראה מהו הדבר הכי נכון לעשות מבחינת הרשימה. נלמד מלקחי קמפיין הבחירות הקודמות שבו הסקרים ניבאו לנו בין שלושה לארבעה מנדטים ובסוף סיימנו מחוץ למועצת העיר. הפעם נפעל אחרת".

 

 

להט נולד במודיעין ועבר עם הוריו לאוסטרליה. לאחר מכן הוא חזר לבדו לארץ, התגייס לצבא, התגורר בקרית שמונה, עבר למושב מרגליות ולפני שנתיים קבע את מגוריו בחיפה. הוא חבר בקהילה הגאה וחי עם בן זוגו שהוא רופא בקריה הרפואית רמב"ם.

"חיפשתי הרבה הזמן בית ומצאתי אותו גם במר"צ וגם בחיפה", הוא אומר, "הייתי פעיל חברתי ופוליטי. למדתי חקלאות במכללת תל חי והייתי פעיל באגודת הסטודנטים שם. ריכזתי פרויקטים בנושא קשישים, הייתי חבר בעמותת איילים שהוקמה כדי לחזק את מפעל התיישבות והמעורבות החברתית בנגב ובגליל, וכיום אני לומד באוניברסיטת חיפה לתואר שני במדיניות ציבורית בתוכנית 'צוערים בשלטון המקומי'. אני בא עם ניסיון של שנתיים שכולו מוקדש לשלטון המקומי. זה ממש בדמי ובעצמותי, ולכן מאוד חשוב לי שלמר"צ יהיה חלק במועצה בחיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר