שרית גולן שטיינברג ויעקב בורובסקי. הוזמן לכנס?
שרית גולן שטיינברג ויעקב בורובסקי. הוזמן לכנס?

פוליטיקה על הבר: גולן שטיינברג תשיק את הקמפיין בברקי

הקמפיין של חברת המועצה עו"ד שרית גולן שטיינברג נכנס להילוך גבוה: ב-16 לחודש היא תערוך מסיבת פתיחה למסע הבחירות בפאב הברקי. המנטור לשעבר יעקב בורובסקי: "אם היא תרוץ לבד, אשקול להצביע לה"

פורסם בתאריך: 6.6.18 09:18

חברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג כבר הודיעה מזמן על כוונתה להתמודד שוב על מקום במועצת העיר ואף הקימה רשימה בשם חיפה בשבילנו. אחרי שצירפה לרשימה את שחף לייבוביץ', איש שטח חזק ומוכר, היא מכניסה את הקמפיין שלה להילוך גבוה. במוצאי שבת, 16 ביוני, היא תערוך מסיבת פתיחה לקמפיין, ובניגוד למועמדים אחרים שבחרו להשיק את הקמפיינים שלהם באולמות ממוזגים בבתי מלון, היא החליטה להוציא את מסע הבחירות שלה אל הדרך בפאב הברקי בעיר התחתית.

גולן שטיינברג, צ'ייסרים לפעילים?

"זו הסנונית הראשונה של המרוץ למועצת העיר של חיפה בשבילנו, והחלטנו לפתוח את הקמפיין במסיבה שמחה עם תושבים ועם פעילים שמלווים אותנו בשנים האחרונות. נשמח לראות את כל מי שרוצה לקחת חלק במטרת הרשימה שלנו".

 

 

גולן שטיינברג מוציאה לדרך את מסע הבחירות עוד לפני שהתבררו כוונותיו הפוליטיות של עו"ד יעקב בורובסקי, שברשימתו היא רצה בבחירות הקודמות.

בורובסקי, גולן שטיינברג עורכת כנס פעילים. זה אומר שהיא תרוץ גם בלעדיך.

"היא ראויה מאוד להיות חברת מועצה ובעלת תפקיד ביצועי בעיריית חיפה. היא חברת מועצה נהדרת. אם היא תרוץ לבד אשקול להצביע עבורה".

כמנטור שלה וכחבר קרוב, הוזמנת לכנס?

"יש לי המון אמפתיה אליה. אני מאחל לה כל טוב ומאחל לתושבי חיפה שהיא תהיה חברת מועצה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר