לזר קפלון ויוליה שטראים. ההתכתשות נמשכת, ועכשיו מעורבים בה גם עורכי דין
לזר קפלון ויוליה שטראים. ההתכתשות נמשכת, ועכשיו מעורבים בה גם עורכי דין

שטראים דורשת מקפלון לא להשתמש בשם חיפה ביתנו

עורך דינה של סגנית ראש העיר יוליה שטראים שלח מכתב ליו"ר הסניף החיפאי של ישראל ביתנו לזר קפלון ולמפלגה בדרישה לא להשתמש עוד בשם "חיפה ביתנו". קפלון: "יש לנו מומחים ועורכי דין שיטפלו בזה"

פורסם בתאריך: 12.6.18 13:18

ההתכתשויות בין סגנית ראש העיר ויו"ר סיעת חיפה ביתנו יוליה שטראים לבין מפלגת האם שלה ישראל ביתנו מסרבות לגווע. כזכור, הכל החל כאשר שטראים גילתה שלתפקיד יו"ר הסניף החיפאי נבחר לזר קפלון. היא טענה למחטף, ויחסיה עם המפלגה, שהיא היתה ממקימיה, עלו על שרטון. בהמשך הגיעה גם ההתנגשות הבלתי נמנעת עם קפלון, ומאז השניים לא בדיוק שופעים מחמאות האחת על השני. לאחר ששטראים טענה שאת הסיעה שהיא עומדת בראשה היא זו שהקימה ולכן היא תשתמש בשמה גם בבחירות הקרובות, המתיחות בין הצדדים החריפה, וקפלון אמר שהוא יתייעץ עם גורמים משפטיים כדי לברר אם שטראים רשאית לעשות כן. בסוף השבוע שעבר שלח עורך דינה של שטראים מכתב לקפלון ולמפלגת ישראל ביתנו בדרישה לא להשתמש עוד בשם "חיפה ביתנו".

 

 

שטראים, יאללה מלחמה?

"השם חיפה ביתנו הוא שלי, וקפלון משתמש בו שלא כדין. במסיבת העיתונאים שאני מתכננת אני אפתח את הפה. אולי מישהו יסביר לי למה זרקו אותי ככה. הגיע הזמן שאנשים יידעו – אני לא עזבתי את המפלגה, המפלגה עזבה אותי".

קפלון, שלא כדין?

"למנגנון שנקרא ישראל ביתנו יש מומחים ועורכי דין, והם יטפלו בזה. אני לא עוסק בזה, אני עוסק בעבודה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר