צבי ברבי בסיור בקרית שמואל. "הרשימה בראשותי לא מפרידה בין תושבי השכונות"
צבי ברבי בסיור בקרית שמואל. "הרשימה בראשותי לא מפרידה בין תושבי השכונות"

ברבי חנך מטה בחירות בקרית שמואל

יו"ר רשימת אכפת לי מאזרחי חיפה צבי ברבי חנך מטה בחירות חדש בקרית שמואל שבראשו עומד עו"ד דרור אוחנה. ברבי: "קרית חיים וקרית שמואל הן חלק בלתי נפרד מחיפה וצריך לדאוג להן"

פורסם בתאריך: 13.6.18 11:28

צבי ברבי, יו"ר רשימת אכפת לי מאזרחי חיפה המתמודדת בבחירות למועצת העיר, חנך מטה בחירות חדש בקרית שמואל. בראש המטה עומד עו"ד דרור אוחנה, ובכך השלימה הרשימה את פרישתה בקרית חיים. המטרה של הקמת המטה, מעבר להתארגנות לקראת יום הבחירות, היא לסייע לתושבים בפתרון הבעיות מול הגורמים הרלוונטיים בעיריית חיפה.

אתמול (שלישי) ערכו חברי הרשימה סיור בקרית חיים ובקרית שמואל ונפגשו עם תושבים.

 

 

ברבי, יורדים אל השטח?

"פתיחת המטה בקרית שמואל מאפשרת לנו קשר בלתי אמצעי עם התושבים שם. דיברנו עם האנשים בקריה ולמדנו שיש הרבה בעיות שהוצפו במשך שנים ארוכות אך עד היום לא נפתרו. אנחנו רוצים ללמוד את הבעיות לעומק, וכשנגיע למועצת העיר נשמש לתושבים לפה. למרות הריחוק הגיאוגרפי, קרית חיים וקרית שמואל הן חלק בלתי נפרד מחיפה וצריך לדאוג להן. הרשימה בראשותי לא מפרידה בין תושבי השכונות. אנחנו נעזור לכולם, נביא את דבריהם למועצה ונדאג שהבעיות יטופלו".

לדבריו של ברבי, רבים מתושבי קרית חיים וקרית שמואל שאותם פגשו חברי הרשימה בסיור הביעו שמחה על כך שיש מי שדואג להם ובא לדבר איתם לא רק בחוגי בית אלא גם בסיורים בשכונה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר