יוליה שטראים בהשקת הקמפיין של חיפה ביתנו. "הבנתי מאביגדור ליברמן שהכל יהיה בסדר" (צילום: שושן מנולה)
יוליה שטראים בהשקת הקמפיין של חיפה ביתנו. "הבנתי מאביגדור ליברמן שהכל יהיה בסדר" (צילום: שושן מנולה)

שטראים: "אמרו לי שאני לא יודעת לעבוד עם המפלגה"

בהשקת הקמפיין של סיעת חיפה ביתנו סיפרה סגנית ראש העיר יוליה שטראים על הנסיבות שבגללן היא רצה בנפרד מישראל ביתנו. "המנכ"לית החדשה אמרה שאני עובדת רק בתוך העיר", טענה שטראים

פורסם בתאריך: 17.6.18 16:20

סגנית ראש העיר חיפה יוליה שטראים השיקה היום את קמפיין הבחירות של סיעת חיפה ביתנו במלון קולוני במושבה הגרמנית. שטראים סקרה את פעילותה בתיקים העיקריים שעליהם היא אחראית בעמותה לקליטת עלייה, בעמותה לפיתוח התיירות ובתוכנית "עיר ללא אלימות". בהשקת הקמפיין נכחו גם חברי המועצה דני קופרשמידט וד"ר אלכס וולבלום.

 

 

עיקר העניין בהשקה נגע לסיבה שבגללה נאלצה שטראים לרוץ בנפרד ממפלגת האם שלה ישראל ביתנו. כפי שפורסם כאן, שטראים הבטיחה בשבוע שעבר שהיא תספק הסבר לפירוק החבילה, וקיימה.

"במשך יותר מ-18 שנה הייתי יום ולילה בתוך המפלגה", אמרה שטראים, "הייתי אחראית על כל הצפון, ומשנת 2008, כשמוניתי לתפקיד סגנית ראש העיר, הייתי יו"ר סניף חיפה. עשיתי מה שיכולתי, והתוצאות של הבחירות גם למועצה וגם לכנסת היו גבוהות. בשנת 2016 חליתי, עברתי שישה ניתוחים, הייתי בחופשה וקיבלתי מכתב שיש פריימריז לבניית סניף. התקשרתי ואמרתי 'חבר'ה, אני בחו"ל'. כשחזרתי לארץ התקשרתי לאביגדור ליברמן וביקשתי פגישה. נפגשתי איתו והוא אמר שהכל בסדר. אמרו לי שהמנכ"לית החדשה אומרת שאני לא יודעת לעבוד עם המפלגה, שאני עובדת רק בתוך העיר. הסברתי לה מה התפקיד שלי כסגנית ראש העיר ולמה אני עובדת לטובת העיר. נבהלתי, נכון, אבל חשבתי שיהיו פריימריז ונראה מה יקרה. אבל אחרי יומיים קיבלתי מכתב שכבר היתה איזושהי בניית סניף".

בדבריה לגבי הישגיה במהלך הקדנציה ציינה שטראים כי חלה התפתחות בעניין פתיחת חזית הים העירונית ושהחל מ-26 ביולי יפתח האנגר 15 בנמל את שעריו לפעילות תרבותית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר