יונה יהב ושי אבוחצירה. תהיה גם עוגה?
יונה יהב ושי אבוחצירה. תהיה גם עוגה?

סקר של מטה יהב: שמונה מנדטים לרשימה המאוחדת

סקר שהזמין מטה הבחירות המרכזי של יונה יהב מצביע על כך שהרשימה המאוחדת שלו ושל שי אבוחצירה מקבלת שמונה מנדטים למועצת העיר ומגרדת גם את התשיעי

פורסם בתאריך: 18.6.18 20:08

מחר (שלישי) תתקיים מסיבת העיתונאים המשותפת לחיפה שלנו בראשותו של ראש העיר יונה יהב וליש עתיד-צעירי חיפה בראשותו של שי אבוחצירה לרגל חתימת ההסכם האיחוד בין שתי הסיעות לקראת הבחירות המוניציפליות. מסיבת העיתונאים תיערך בשעה 12:00 בצהריים בבית הסטודנט באוניברסיטת חיפה.

את תפקיד המנחה לקח על עצמו אורי גרינברגר (שמוצב במקום הרביעי ברשימה המאוחדת) ועל הבמה יישבו יהב, אבוחצירה, חדוה אלמוג, יוסי שלום וסופי נקש.

 

 

במקרה או שלא, מחר יחגוג יהב את יום הולדתו ה-74, ונראה שהמאורע לא יעבור ללא ציון כלשהו, אבל ליהב יש סיבות נוספות לשמוח: סקר שהזמין מטה הבחירות המרכזי שלו (וליהב יש לא פחות מחמישה מטות – המרכזי ברחוב הנמל בעיר התחתית, סניף חדש בשדרות מוריה וסניפים בנוה שאנן, בקרית אליעזר ובקרית חיים), שבו נעשה גם פילוח של מגזרים שונים, מצביע על כך שהרשימה המאוחדת מקבלת שמונה מנדטים למועצת העיר ומגרדת גם את התשיעי.

אם הסקר משקף נאמנה את רחשי הלב של הציבור החיפאי, מדובר בהגדלת כוחן של שתי הסיעות בעקבות האיחוד. כיום יש לסיעתו של יהב ארבעה מנדטים במועצת העיר ולזו של אבוחצירה שלושה מנדטים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. מיכל

    חחחח הוא לקח את חברת הסקרים של דוד עציוני שניבאה להוא ניצחון מוחץ? למה מי יבחר את הדמויות האלו שהביא הרס על חיפה?

  2. בדיחה

    אולי הסקר נערך בקרב חברת הנסיעות שאיתה עובדת עיריית חיפה, שם כנראה כולם יצביעו ליהב ואבוחצירה
    כי הם כל הזמן רק בטיסות לחו"ל. לדעתי יהב היה יותר בחול מבחיפה בקדנציה הזו.
    3 מנדטים זה גם יהיה הרבה עבורם.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פרפורים אחרונים של ראש העיר הכושל ביותר בישראל. אבוחצירה עשה טעות בחיבור הזה. כל חיפה חוץ ממנו יודעים שיהב הולך הביתה

  4. איקס

    בדיחה אמיתית…בקושי ניצח בבחירות הקודמות, לא עשה כלום כל הקדנציה הזאת, ההיפך, רק השניא את עצמו על כולם, ויותר מזה…יהיה בן קרוב ל80 בסוף הקדנציה הבאה….מי רוצה ראש עיר כזה? שאם עד עכשיו לא דאג לעיר ולתושבים יעשה בקדנציה האחרונה שלו, אם היא תגיע לסיומה אחרת למה חבר לאבוחצירה אם לא להעביר לו את השרביט באמצע…חומר למחשבה

  5. דני דין

    יהב כרגיל תופס טרמפ על מפלגה פנויה להובלה במקרה זה יש עתיד ואשר יגרם לה נזק בעקבות מהלך זה בבחירות לכנסת מה ליאיר לפיד וליהב אין שום דבר משותף לשניהם

  6. יעקב אתגר

    יהב צריך להבעט הביתה. חוץ מלספר סיפורים על שיקוע הרכבת, פתיחת הנמל, תוכנית לסילוק בז"ן, תוכנית להארכת מסלול שדה התעופה לאפשר טיסות לאירופה, להפוך את חיפה למרכז עולמי למחקר ביוכימי, להחזיר 90,000 צעירים בורי טכניון ואוניברסיטה שעזבו את חיפה מחוסר מקומות עבודה וזאת ב 25 השנים בהן יהב שימש סגן של מצנע ועוד 15 שנה כראש עיר…רק סיפורים והבטחות סרק וערוגות פרחים. די יונה יהב לך הביתה ושחרר אותנו מכשלונותיך וחוסר יכולתך בבניין העירייה. סע לחו"ל על חשבונך ושלא נראה אותך יותר לעולם.

  7. צביה

    שני מגעילים שהרסו את העיר, שניהם צריכים להעלם מהמפה הפוליטית ויפה שעה אחת קודם.

  8. כרמליה

    יהב מקפץ אל מפלגתו השביעית.
    חסר עמוד שדרה מינימלי ניהולי ערכי או תכנוני והעיר בהתאם במקום 31 מתוך 34 במדד BDI ליעילות ואיתנות העיריות. פשוט כשלון מביך. 15 שנה כבודות של אפס צמיחה וארנונה בשמיים בלי תמורה

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהב הוא ראש עיר מצויין שקידם את העיר, וימשיך הלאה לעוד קדנציה.

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם משרד המשפטים מגביל שופטים בגיל 70 האנרגיות של אנשים קשישים אובדות בכל שהגיל מתקדם . אני סבור שיהב צריך להניח את המפתחות של העיר לצעירים.. חבל שהוא לא מבין זאת נומי לנו חיפה שלנו עד שתתעוררי מדקירת מחט.

  11. תושב קרית חיים

    שמעו סיפור, התקשרו אלי היום מסקר תושבים לפני בחירות אני מניח שאלה נציגי יהב הטלפנית הקריאה לי רשימת פרויקטים שיהב עשה בשנים האחרונות ולבסוף הגיע לשאלת המחץ, אבל אני רבותי תושב קרית חיים(אזור 'המצורעים') אני שואל: למה אף אחד מהפרויקטים האלה לא קשור בכלל לקרית חיים ? ןאיך היא שואלת אותי את שאלת המחץ ? מישהו חושב שתושבי קרית חיים יצביעו עבור יונה יהב?

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תושב רח' אורי צבי גרינברג -שכונת בגין,
    9 אוק' 2018
    הרח' שלנו מוזנח מלא סדקים, שקעים, המדרכות רעועות. המדרגות הציבוריות בין מס' 7 ל-9 סקודות, שבורות-בנס מישהוא לא מעד ושבר את הראש. זה כבר כמה שנים קיבלתי מייל עם הבטחות מעורפלות כולל היום (כניראה לקראת הבחירות !) ולא נעשה כלום !!
    וכאילו להכעיס כל הרחובות בסביבה שופצו ללא היכר כולל רח' אידר שכרגע התחילו.
    אנחנו נחשבים לרמה א' -משלמים ארנונה הכי גבוה, בתים פרטיים וגרים כמו בשכונת עוני !!!
    למותר לציין שכל תושבי הרח' לא הולכים להצביע יונה יהב.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר