דוד עציוני וניר שובר. הסגת גבול? (צילום: רמי שלוש)
דוד עציוני וניר שובר. הסגת גבול? (צילום: רמי שלוש)

איך יגיב שובר לפלישה של עציוני לטריטוריה שלו?

בזמן שניר שובר לא היה בקרבת בית הקפה שלו, דוד עציוני הגיע לשם, חילק פלאיירים ושוחח עם יושבי המקום. עציוני: "אנשים שאלו שאלות אז דיברתי איתם". שובר: "לא ראוי"

פורסם בתאריך: 24.6.18 18:43

התנגשות בין המועמדים הצעירים לראשות העיר ניר שובר ודוד עציוני. אל שובר הגיעה ידיעה על כך שהיום (ראשון) בזמן שהוא לא היה בסביבת היינה קיוסקפה שבבעלותו ברחוב דרך הים, עציוני הגיע לשם, חילק פלאיירים ועשה נפשות לעצמו בקרב יושבי בית הקפה.

עציוני, פלשת לטריטוריה שלו?

"בכל בוקר אני עובר בבתי עסק בעיר. הבוקר הייתי ברחוב דרך הים, אז הלכתי גם להיינה שאני מעריך מאוד את בעליו ואת יושביו. אנשים שאלו שאלות אז דיברתי איתם".

 

 

שובר, מתכנן פעולת נקם?

"אני מעריך את עציוני וחושב שהעבודה הקשה שלו היא טובה וראויה, אבל אני לא חושב שהדרך ראויה היא ללכת לבית עסק של מישהו שמתמודד מולך ולחלק שם פלאיירים. אני בטוח שעציוני לא היה מקבל באהבה גדולה אם אני או עינת קליש רותם היינו מגיעים לקפה מנחם ברמת בגין ועושים שם חוג בית. צריך לכבד את הטריטוריה של כל מועמד. בכל מקרה, שיהיה לעציוני בהצלחה. זה הזמן של הצעירים להשתלט על העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב חיפה

    ילדים דפרניקים שעוד לא נגבו את החלב מהשפתיים רצים לראש רשות העיר. . מצחיק והזוי גם יחד. .

  2. לךתעשהלהלאטה

    חופשי לחלק בתוך הקפה שלו מי סופר אותו בכלל- הוא באמת חושב שלוקחים אותו ברצינות לראש עיר ? איזה צעירים הוא מייצג – כל ילדי הכאפות של הכרמל שלא היו להם חברים רצים לראשות העיר עלק..שובר כמה נצחק עליך אחרי הבחירות…אל תחיה בסרט (ושלא ! תגיד אפילו יצחק מי שיצחק אחרון! כי זה בכלל יהיה מצחיק)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר