אבי שמול. "ישראל סביון הוא איש ביצוע מהשורה הראשונה" (צילום: דורון גולן)
אבי שמול. "ישראל סביון הוא איש ביצוע מהשורה הראשונה" (צילום: דורון גולן)

שמול מונה למנהל הקמפיין של סביון

יועץ התקשורת אבי שמול מונה למנהל הקמפיין של ישראל סביון אשר מתמודד על ראשות העיר. שמול: "מבין המועמדים הוא היחיד שיכול מחר להתיישב על כיסא ראש העיר ולהביא את חיפה למקום המגיע לה"

פורסם בתאריך: 25.6.18 11:15

מנהל קמפיין חדש לישראל סביון – יועץ התקשורת אבי שמול, בעליה של חברת עושים עניין שעוסקת בייעוץ תקשורת, באסטרטגיה, בקופירייטינג ובהפקת תכנים. שמול הוביל בעבר קמפיינים עבור הבית היהודי, ישראל ביתנו ויש עתיד-צעירי חיפה.

מינויו של שמול בא על רקע התמודדתו של סביון לראשות העיר. סביון, מזכיר המחוז היוצא של מפלגת העבודה, לא צפוי לקבל את תמיכתה של מפלגת האם שלו, והשמות הבולטים ברשימתו המתהווה הם קובי בלה, יועצו הפוליטי לשעבר של עמרם מצנע וכיום מנכ"ל מתחם שער הכרמל, שהכריז על התמודדותו לתפקיד מזכיר המחוז במקום סביון, ודוד מגן, ראש מטה השטח של מפלגת העבודה באזור חיפה.

 

 

שמול, הכל פוליטיקה?

"אני מודה לסביון על האמון ועל הזכות להצטרף לנבחרת איכותית של אנשים צעירים ומוכשרים. ההיכרות האישית בינינו החלה כאשר הייתי דובר אגודת הסטודנטים והצטרפתי לפעילות של תא מפלגת העבודה. לאחר הלימודים, כשמוניתי לעיתונאי ב'הארץ', סיקרתי באופן שוטף את עיריית חיפה. לדעתי ולדעת רבים, סביון, שהיה מנכ"ל עיריית חיפה המוצלח ביותר שכיהן כאן זה שנים ארוכות, הוא איש ביצוע מהשורה הראשונה. כהונתו הופסקה בבת אחת ביום שבו מצנע נכנס לתפקיד ראש העיר, אך כיום מצנע הוא אחד מתומכיו ומחבריו הטובים. חיפה זקוקה לפוליטיקאי ולאיש עסקים מהסוג של סביון – מנהיג בעל נסיון שיודע להניע אנשים ומערכות. מבין המועמדים הוא היחיד שיודע לגייס ולנהל כספים במאות מיליוני שקלים ושיכול מחר להתיישב על כיסא ראש העיר ולהביא את חיפה למקום המגיע לה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רם בן יעקב

    אני מכיר את אבי שמול עוד מהצבא. אדם ברוך כשרונות אסרטיבי חכם ויודע לחשוב מחוץ לקופסה. אכן בחירה מעולה!

  2. יובל

    עם אבי שמול התותח כמנהל קמפיין הדרך לראשות העיר של סביון כבר נראית הרבה יותר ריאלית. בהצלחה!!

  3. יעקב אתגר

    אבי שמול כמו ישראל סביון שני אופרוטיוניסטים שחושבים איך לעשות לביתם על חשבון חיה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר