יונה יהב. "בואו נדבר על העיר שכולנו אוהבים" (צילום: עבדאללה שמא)
יונה יהב. "בואו נדבר על העיר שכולנו אוהבים" (צילום: עבדאללה שמא)

הניצחון לא בכיס? יהב מבקש שתזמינו אותו לחוגי בית

ראש העיר יונה יהב העלה פוסט לפייסבוק שבו הוא קורא לציבור להזמין אותו לחוגי בית: "אני רוצה לבוא אליכם הביתה ולהציג את תוכניותי לחיפה לחמש השנים הבאות"

פורסם בתאריך: 25.6.18 16:28

השיפוד הופתע לגלות שראש העיר יונה יהב העלה פוסט שקורא לכם להזמין אותו לחוג בית. "שלום, כאן יונה יהב", הוא כתב, "אני רוצה לבוא אליכם הביתה. אשמח לערוך אצלכם בבית חוג בית ולהציג את תוכניותי לחיפה לחמש השנים הבאות לטובה. אני מבטיח שתופתעו לגלות כמה דברים נפלאים וחדשים מתרחשים בעיר ואשמח לענות על כל שאלה. בואו נדבר על העיר שכולנו אוהבים".

אם השתכנעתם ואתם רוצים שיהב יבוא אליכם הביתה, כל מה שעליכם לעשות הוא להקליק על התמונה שלו, ואז תועברו לדף נחיתה שבו תתבקשו להשאיר את פרטיכם, ונציג מטעמו של ראש העיר יחזור אליכם.

 

הפוסט של יונה יהב

הפוסט של יונה יהב

 

 

חוגי בית הם דרך שגרתית של מועמדים לתפקידים בכירים להציג את משנתם בפני ציבור הבוחרים, אבל כאשר ראש עיר מכהן, שמכריז בכל הזדמנות על כך שהוא בטוח בניצחונו, יוצא בקריאה כזאת, יש בכך יותר מרמז לכך שבכל זאת מתעורר בו ספק באשר לנהיית לבו של הציבור. אז אולי במטה של יהב, שם מתהדרים בסקר שמבטיח לרשימה המאוחדת שלו ושל שי אבוחצירה שמונה מנדטים, לא ממש משוכנעים בניצחון סוחף?

ממטהו של יהב נמסר בתגובה: "מאותה הסיבה שבגללה ביל גייטס ומארק צוקרברג קמים בכל בוקר לעבודה, כך ראש העיר מחויב להציג לתושבי העיר את תוכניותיו לחמש השנים הבאות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ליטל

    הוא מבטיח שנופתע לגלות ..השאלה היא למה נופתע הוא לא ראש עיר פה 15 שנה ? אם יש משהו טוב פה לא היינו אמורים לגלות את זה כבר ? כל מה שגילנו עד עכשיו בחיים בעיר הזאת הוא שלא נעשה כלום בשבילנו, רק בשבילו הקיסר יונה. אז שימשיך להפתיע אותנו במקומות אחרים. ואם חשוב לו להמשיך להופיע בתקשורת הוא יכול להצטרף לאח הגדול יראו אותו 24\7 ובדיוק התפנה המקום החיפאי.

  2. רוצי עינת!

    מקשת הרחובות לא מבין שהעיר עומדת על אוכלוסית תושביה, ולא בזכות מראה חיצוני (שדרך אגב יש לה גם באופן טבעי).
    מדוע שיבין, מה, הוא דוקטור לתכנון עירוני ? הוא בסה"כ פוליטיקאי כושל שקיבל לצערנו תפקיד של עשייה.
    חיפאי, תמוך בעינת קליש!

  3. תומר

    חחחחחחח הוא לא נורמלי הבנאדם!!! במקום להגיד שהוא יציג לנו מה עשה ב15 שנה בעיר….( כלום) הוא אומר מה יעשה עוד חמש שנים???? 15 שנה לא נגע בעיר כלום!! אז עכשיו הוא יגיד לנו מה יעשה עוד חמש שנים?? הוא כנראה שמע את השיר של שלום חנוך יותר מדי( הציבור מטומטם) !!! אבל… הציבור באמת מטומטם שבחר בו פעם אחר פעם אבל לא הפעם יש גבול עד כמה הציבור יכול להיות טמבל !!!! יהב נמאסת על כל תושבי חיפה כולל קריית חיים ( כן אדון יהב יש כזה מקום עדיין) תתחיל לפנות את המשרד שלך בחסן שוקרי !!! יהב

    הביתה זה צו השעה !!! רק עינת קליש רותם !!!!

  4. רינה

    שילך לטפל בנכדים ,מספיק 15 שנה של חוסר עשייה,שיתן את הכח לצעירים

  5. שלומי

    בגילו הוא מתרוצץ אחר הקולות…הוא הרי יודע שהחיפאים לא רוצים אותו…שום רעיון של יועצי התקשורת שלו לא יעזור לו…יהב אתה הולך הביתה.

  6. המועמד המוביל לבחירות

    האם יסכים להגיע לעימות מול המוןעמדים המובלים במרכז המבקרים בצומת הזסיהום הראשית. נבקש מבז…להאיר את השמים לכבוד המועמדים

  7. ארנונה בשמיים

    אם הוא רוצה להיכנס אלי הביתה שישלם לי את ה-1200 שקל לחודשיים ארנונה הכי גבוהה בארץ
    במשך 5 שנים הוא רק היה עסוק בטיולים בחו"ל לפתע מעניין אותו חוגי בית? בדיחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר