יעל שנער. "במקום לשבת על הספה בסלון ולהתלונן, החלטתי להיכנס למועצה" (צילום: טל חפץ)
יעל שנער. "במקום לשבת על הספה בסלון ולהתלונן, החלטתי להיכנס למועצה" (צילום: טל חפץ)

הפתעה: שנער במקום חנן במקום השני ברשימת הירוקים

את המקום השני ברשימת הירוקים תאייש יעל שנער, 32, תושבת בת גלים, פעילה ציבורית ויועצת לשעבר של שרת התרבות והספורט לימור לבנת. שנער: "אי אפשר להשאיר את מועצת העיר בידיים של עסקנים שחלקם נגועים בהון-שלטון"

פורסם בתאריך: 10.7.18 12:00

הפתעה בסיעת הירוקים: היום (שלישי) הודיעה הסיעה כי מי שתאייש את המקום השני ברשימה בראשותו של אביהו האן היא יעל שנער, 32, תושבת בת גלים, פעילה ציבורית ויועצת לשעבר של שרת התרבות והספורט לימור לבנת. ההודעה היא מפתיעה מכיוון שרבים סברו שמי שיוצב במקום השני הוא חבר המועצה ירון חנן, שגם היה במקום השני ברשימה בקדנציה הנוכחית.

שנער שימשה כאמור כיועצת של לבנת במשך שלוש וחצי שנים והמשיכה איתה אל הקרן למען רווחת ניצולי השואה. זה זמן רב שבירוקים מדברים על הצבתה של אשה באחד משלושת המקומות הראשונים, וכעת יצאה כוונה זו אל הפועל.

 

 

שנער, למה לך פוליטיקה עכשיו?

"אי אפשר להשאיר את מועצת העיר בידיים של עסקנים שחלקם נגועים בהון-שלטון. במקום לשבת על הספה בסלון ולהתלונן, החלטתי להיכנס למועצה בכל הכוח ולהביא אליה עולם ערכים חדש, מקצועי ושקוף. לכבוד הוא לי לכהן כשליחה של הציבור שלי – צעירים שחיים בעיר הזאת ורוצים לראות שינוי".

האן, שדרוג של המקום השני?

"הירוקים ממשיכים להתחדש ופונים לכלל הקהלים שרוצים לראות שינוי בעיר. אני גאה על הצטרפותה של יעל אלינו כמנהיגה צעירה, כאמא, כפעילה ציבורית וכאדם מלא אמונה ויכולות להוביל שינוי מהותי במועצת העיר ובחיפה. יותר ויותר צעירים וצעירות מבינים כי הירוקים של חיפה הם האלטרנטיבה היחידה לסכנות בז"ן, לעזיבת הצעירים את העיר ולצורך להפוך את מערכת החינוך בעיר לטובה בישראל. להיות ירוק אומר הרבה מעבר לשמירה על הסביבה – מדובר בדרך חיים ובתפישה קהילתית וניהולית שאנו מובילים למען תושבי העיר. בהמשך נחשוף עוד שמות חדשים מפתיעים ברשימה למועצת העיר, אשר אנו בטוחים שהיא תהיה הפתעת הבחירות ותקבל לפחות ארבעה מנדטים”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר