יונה יהב ושי אבוחצירה מתכוננים לצילומים של קמפיין הבחירות. בקרוב על הפיד שלכם (צילום מתוך דף הפייסבוק של שי אבוחצירה)
יונה יהב ושי אבוחצירה מתכוננים לצילומים של קמפיין הבחירות. בקרוב על הפיד שלכם (צילום מתוך דף הפייסבוק של שי אבוחצירה)

יהב ואבוחצירה הצטלמו לקמפיין הבחירות

המטה של ראש העיר יונה יהב החל את קמפיין הבחירות לרשימה המאוחדת של חיפה שלנו בראשותו ושל יש עתיד-צעירי חיפה בראשותו של שי אבוחצירה. על צילומי הקמפיין הופקד הצלם ראובן קפוצינסקי

פורסם בתאריך: 17.7.18 13:41

שלושה וחצי חודשים לפני הבחירות המקומיות משיק המטה של יונה יהב את קמפיין הבחירות לרשימה המאוחדת של חיפה שלנו בראשותו ושל יש עתידצעירי חיפה בראשותו של שי אבוחצירהאמנם יריית הפתיחה של הרשימה המאוחדת נורתה לפני כחודש במסיבת העיתונאים שנערכה בבית הסטודנט באוניברסיטת חיפהאך אתמול (שני) נאספו הדמויות הרלוונטיות לצילומי הקמפיין.

את הצילומים ביצע הצלם ראובן קפוצינסקי – צלם דיוקנאות זה 35 שנה אשר מתמחה בצילום מסחרי ובצילום פרסומי – ונראה שהבחירה בו לא היתה מקרית, כי ברזומה שלו מופיעים צילומי תדמית לראשי ממשלת ישראל אריאל שרוןשמעון פרסבנימין נתניהו ואהוד ברק, שלא לדבר על שרים ועל ראשי ערים.

 

 

ובינתייםאחרי שיהב ביקש שתזמינו אותו לסלון שלכם לחוג ביתמדווחים תושבים בחיפה כי הם מקבלים הודעות פרטיות מדף הפייסבוק של ראש העיר ומחשבון האינסטגרם שלו, שבהן הוא או מי מטעמו פונה אליהם, דורש בשלומם ואז מסביר להם שהוא רץ לקדנציה נוספת ומבקש את תמיכתם

השיפוד התעניין אם ראש העיר בכבודו ובעצמו שולח את ההודעות ועונה למכותבים, וממטהו נמסר בתגובה: "זוהי פנייה אישית מיהב, והוא גם חוזר אישית בטלפון לכל תומכיו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהב מצטלם לתמונת מחזור עם תום הקדנציה בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר