תבור להט ושקית גולן שטיינברג. "כל האפשרויות פתוחות" (צילומים: מאיה אפרים, דורון גולן)
תבור להט ושקית גולן שטיינברג. "כל האפשרויות פתוחות" (צילומים: מאיה אפרים, דורון גולן)

להט בודק אפשרות לחבור לגולן שטיינברג

יו"ר רשימת מר"צ תבור להט נפגש עם חברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג במטרה לבחון את האפשרות לחבור אליה לקראת הבחירות הקרובות

פורסם בתאריך: 18.7.18 07:11

אתמול (שלישי) בערב נפגש יו"ר רשימת מר"צ תבור להט עם חברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג במטרה לבחון את האפשרות לחבור אליה לקראת הבחירות הקרובות. עם כניסתו לתפקיד ראש סיעת מר"צ בסוף חודש מאי לא הסתיר להט את שאיפתו לחבור לסיעות קיימות, ואף נפגש בעניין עם נעמה לזימי מהעבודה. הפגישה עם גולן שטיינברג נערכה על רקע סקר שערכה מר"צ, ולפיו היא עוברת את אחוז החסימה ונכנסת למועצת העיר. כעת מנסה להט לבנות גוש פוליטי שיכלול את מר"צ, את לזימי ואת גולן שטיינברג.

גולן שטיינברג מכהנת בקדנציה הנוכחית כחברת מועצת העיר מטעם סיעת מהפך בחיפה שאותה הקים יעקב בורובסקי, והיא נכנסה למועצה לאחר ששלומי כהן פרש ממנה. גולן שטיינברג, החברה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה ובעבר שימשה דירקטורית בנמל חיפה, זוכה להערכה רבה במערכת הפוליטית והיא לא מהססת להביע את עמדותיה, גם אם הן מנוגדות לעמדת הקואליציה, שאליה חברה מהפך בחיפה עם פרישתו של בורובסקי. עדיין לא ידוע אם בורובסקי יכריז על חזרתו לפוליטיקה המקומית ויתמודד על ראשות העיר, אך בינתיים הקימה גולן שטיינברג רשימה חדשה – חיפה בשבילנו – צירפה לשורותיה את של שחף לייבוביץ', ואף השיקה את הקמפיין שלה בפאב הבארקי בעיר התחתית למרות שהיא לא מסתירה את רצונה להמשיך לרוץ במסגרת מהפך בחיפה.

 

 

להט, יורה לכל הכיוונים?

"אני בודק את כל האפשרויות הנכונות למר"צ. אנחנו מקווים שנחבר את הכוחות הטובים בחיפה שרוצים לקדם את העיר. מבחינתי כל האפשרויות פתוחות".

גולן שטיינברג, איחוד?

"פגשתי בן אדם מקסים וערכי עם המון מוטיבציה לפעול למען העיר. סיכמנו שניפגש שוב בהמשך".

ואת שוקלת חיבור עם מר"צ?

"אני לא שוקלת שום דבר. אשמח מאוד להמשיך ולהיפגש איתו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר