יואב רמתי מציג את המצע של הבית היהודי. למה דווקא בטירת כרמל?
יואב רמתי מציג את המצע של הבית היהודי. למה דווקא בטירת כרמל?

"קיום ברוח ערכי היהדות בכל רחבי חיפה עבור כלל האוכלוסייה"

סיעת הבית היהודי הציגה את מצע הבחירות שלה: עיר בעלת צביון יהודי-ציוני, ביטול פרויקט המטרונית בנוה שאנן, בחינה מחדש של פרויקט הרכבל, שינויים בחברת יפה נוף ובחברה הכלכלית והסדרת חוף נפרד לגברים ולנשים

פורסם בתאריך: 23.7.18 16:14

קמפיין הבחירות של הבית היהודי למועצת העיר נפתח היום (שני) במפגש עיתונאים שנערך משום מה דווקא בעיר השכנה טירת כרמל. במפגש הציגה הרשימה בראשותו של יואב רמתי את מצע הבחירות שלה.

בסעיף החזון במצע נכתב: "יצירת תשתית לקיום ברוח ערכי היהדות בכל רחבי חיפה עבור כלל האוכלוסייה על גווניה השונים, תוך מתן ביטוי ודגשים לשילוב הערכים בכלל מכמני החיים". במפגש הסביר רמתי שחיפה צריכה להיות עיר בעלת צביון יהודי-ציוני שמחד מכילה את כלל האוכלוסיות ומאידך שומרת על צביונה של מדינת ישראל.

ביעדי הרשימה נקבעו שבעה סעיפים – משילות, אוכלוסייה, חינוך ותרבות, תשתיות, בינוי ופיתוח, איכות הסביבה ושירותי דת.

בתחום התשתיות תפעל הרשימה לביטול פרויקט המטרונית בנוה שאנן "שיגרום לקריסת המסחר השכונתי ולעומסי תנועה גבוהים סביב השכונה", לבדיקה מחודשת של פרויקט הרכבל לטכניון ולאוניברסיטת חיפה "כדי לוודא שהפרויקט יקדם וישדרג את תושבי העיר ולא רק את התושבים הבאים מחוץ לעיר", ולשינוי ולהתמקצעות של חברות התשתיות העירוניות כמו יפה נוף והחברה הכלכלית חיפה.

 

 

בתחום הבינוי והפיתוח נכתב במצע: "שימוש מושכל בתחום הבינוי על מנת לאפשר השגת יעדים כמו שינוי דמוגרפי והצערת פני העיר".

בתחום החינוך והתרבות תפעל הסיעה לכך ש"מינהל החינוך יעסוק אך ורק בבינוי, בהעסקת מורים, בציוד ובהעשרה בבתי הספר. במקביל אליו יקום אגף עצמאי לתחום התרבות, תנועות הנוער ורכזי הנוער".

בתחום איכות הסביבה מתחייבת הסיעה לפעול "להעברת כל האוטובוסים של חברות התחבורה הציבורית להנעה בחשמל", ולכך שמוניות יחויבו לעבור להנעה בחשמל או בגז.

בתחום שירותי הדת תפעל הרשימה להסדרת חוף נפרד לגברים ולנשים באיכות גבוהה, לבחירת הרבנים הראשיים לחיפה ולהקמת מסגרות בתוך המועצה הדתית להדרכת כלות ברוח ציונית דתית.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר