שי אבוחצירה ויונה יהב. "קיבלנו מאות פניות מתושבים שמעוניינים לקחת חלק בפעילות המטות"
שי אבוחצירה ויונה יהב. "קיבלנו מאות פניות מתושבים שמעוניינים לקחת חלק בפעילות המטות"

הרשימה המאוחדת פתחה חמישה מטות ברחבי העיר

הרשימה של יונה יהב ושי אבוחצירה פתחה מטות בשדרות מוריה, בנוה שאנן, בקרית אליעזר, בעיר התחתית ובקרית חיים. אבוחצירה: "ההחלטה התקבלה על מנת שנוכל להיות קרובים ונגישים יותר לתושבים הרבים שפונים אלינו ומבקשים לעזור ולהתנדב"

פורסם בתאריך: 24.7.18 16:11

הרשימה המאוחדת המורכבת מחיפה שלנו בראשותו של ראש העיר יונה יהב ומיש עתיד-צעירי חיפה בראשותו של שי אבוחצירה פתחה לא פחות מחמישה מטות ברחבי העיר – בשדרות מוריה, בנוה שאנן, בקרית אליעזר, בעיר התחתית ובקרית חיים.

אבוחצירה, מרוב מטות לא רואים את היער?

"ההחלטה לפתוח מספר רב כל כך של מטות התקבלה על מנת שנוכל להיות קרובים ונגישים יותר לתושבים הרבים שפונים אלינו בשבועות האחרונים ומבקשים לעזור ולהתנדב. מהיום שבו הכרזנו על הריצה המשותפת קיבלנו מאות פניות מתושבים שמעוניינים לקחת חלק בפעילות המטות".

 

 

לדבריו של אבוחצירה, בשלושת החודשים הקרובים עד ליום הבחירות ישמשו המטות כמרכזים להפצת המסרים של הרשימה המאוחדת לתושבי העיר: "בכל מטה יהיו פעילים שיקדמו את המצע של הרשימה המאוחדת ואת החזון שלנו לעיר. אני משוכנע שהקדנציה הבאה תהיה המשמעותית ביותר בקריירה של יהב כראש עיר ותוציא אל הפועל את כל התוכניות שהונחו להם התשתיות בקדנציה הזו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנונימיות

    נווה דוד עין הים שפרינצק יגיעו לבחור בנו"ש או ב ק אליעזר?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר