גילה זמיר והרב דובי חיון. "יש בינינו הלימה גבוהה"
גילה זמיר והרב דובי חיון. "יש בינינו הלימה גבוהה"

רשימה מבוקשת: במרץ בוחנים חיבור לחיפה שווה

לאחר עיכובו של הרב דובי חיון לחקירה בחשד לעריכת חופות ללא תיאום עם הרבנות קיבלה רשימת חיפה שווה חשיפה אדירה. אורי זכי, האחראי מטעם מר"צ על הבחירות בחיפה, נפגש איתו ועם גילה זמיר ודן איתם בחיבור בין הרשימות

פורסם בתאריך: 29.7.18 09:20

אורי זכי, האחראי מטעם מר"צ על הבחירות המוניציפליות בחיפה, הגיע לעיר לסדרת פגישות. מאז היבחרו של תבור להט לראש סיעת מר"צ בחיפה הוא שוקד על ניסיונות חיבור עם רשימות נוספות. כזכור, זה התחיל עם נעמה לזימי (עוד לפני שהיא הוצבה במקום השלישי ברשימת חיים בחיפה) ונמשך עם חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג, וכעת עומד על הפרק חיבור עם רשימת חיפה שווה שבראשה עומדים גילה זמיר והרב דובי חיון.

זכי, חיפאי לשעבר ובן זוגה של יו"ר מר"צ תמר זנדברג שכיהן בעבר כיו"ר נשיאות ועידת המפלגה, ביקש לבחון מקרוב את העניינים. ביום שישי הוא נפגש זמיר ועם הרב חיון, שמאז שעוכב לחקירה בחשד לעריכת חופות ללא תיאום עם הרבנות קיבלה הרשימה חשיפה שאיש מאנשיה אפילו לא העיז לדמיין, והדבר מעניין מאוד את מר"צ ואת קהל בוחריה.

 

 

זמיר, חיבור למר"צ?

"בגדול, יש בינינו הלימה גבוהה ואנו רואים עין בעין את הנושאים שאנו בחיפה שווה מתכוונים לקדם בחיפה, שהדברים שמייחדים אותה כעיר סובלנית וחופשית הם חיים משותפים, יחסי דת ומדינה, בלימתה של ההדתה המגמתית, קידום רב גוניות אנושית, סובלנות ופלורליזם דתי וקהילתי, וגם נושאים סביבתיים, חברתיים וכלכליים. אנו בהחלט רואים אפשרות לשיתוף פעולה עם מרצ, אבל הכל פתוח. יש לנו הצעות נוספות שאנו בוחנים".

זכי, חיבור לחיפה שווה?

"הייתי בחיפה ונפגשתי עם אנשים גם בהקשרים המוניציפליים אבל לא רק בהקשרים אלה. כאיש מרצ ותיק וכמי שתמיד ממונה בבחירות על התיק החיפאי אני מתעניין במתרחש בתחום המוניציפלי, ולכן אני נפגש עם אנשים ועם פעילים פוליטיים שקרובים בערכים ובעמדות שלהם למר"צ כדי לראות מה תמונת המצב ולדווח עליה. אנחנו בוחנים כמה אופציות – אם לרוץ לבד או במסגרת משותפת. אנחנו מאמינים גדולים בשיתוף כוחות מקומיים שמאמינים בערכים שמשותפים לנו. נראה מה יהיה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר