גל גבריאלי ושרית גולן שטיינברג. "זה שאני מביע את דעתי מדי פעם לא הופך אותי לפוליטיקאי"
גל גבריאלי ושרית גולן שטיינברג. "זה שאני מביע את דעתי מדי פעם לא הופך אותי לפוליטיקאי"

גולן שטיינברג הציעה לגבריאלי להצטרף לרשימתה, הוא סירב בנימוס

לאחר שגל גבריאלי הביע תמיכה בשרית גולן שטיינברג בעקבות פועלה למען הקהילה הלהט"בית היא הציעה לו להצטרף לרשימתה. גבריאלי: "אמשיך להכין קרואסונים בלילה, אלך לישון מוקדם ולא אהיה בישיבות המועצה"

פורסם בתאריך: 30.7.18 08:32

מאז שגל גבריאלי הפך לכוכב הקהילה הגאה לאחר שלטענתו הוא היה זה שהגה את רעיון השביתה של בני/ות הקהילה בשבוע שעבר בעקבות חוק הפונדקאות המפלה את הזוגות החד מיניים, הוא הפך גם לסוג של כוכב תקשורת. מי שזיהתה את הפוטנציאל הפוליטי הנפיץ של העניין עוד לפני שהדבר עשה כותרות היתה חברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג, שפרסמה פוסט שבו היא הכריזה כי תפעל לקדם טקסי נישואים חד מיניים בבניין העירייה. בעקבות הפוסט הודיע גבריאלי שהוא יתמוך בה בבחירות הקרובות למועצה, ובסוף השבוע הם נפגשו וגולן שטיינברג אף הציעה לו להצטרף לרשימתה המתהווה. הוא סירב בנימוס.

 

 

גולן שטיינברג, גישושים?

"גל הוא אדם מוכשר, דעתן ואיש טוב שאוהב את חיפה, והעיר שלנו זקוקה לאנשים כמוהו במועצת העיר שיקבלו את ההחלטות הנכונות בשביל הציבור וכמובן יקדמו את זכויות הקהילה הגאה שאני תומכת בה".

גבריאלי, מה ענית?

"אני אוהב את שרית ומעריך את פועלה ואת תרומתה הנכבדת לעיר. היא היחידה שתמכה בגלוי ומאחורי הקלעים במחאת הלה"טבים. מחמיא לי שהיא הציעה לי ואני מודה שהיא הצליחה לרגש אותי. זה שאני מביע את דעתי מדי פעם לא הופך אותי לפוליטיקאי או למתמודד ברשימה זו או אחרת. חשוב שיהיו במועצת העיר אנשים טובים וחרוצים. אמשיך להכין קרואסונים בלילה, אלך לישון מוקדם ולא אהיה בישיבות המועצה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר