איתי גלבוע וישראל סביון. מחבר מועצה למנהל מטה (צילומים: ראובן קופיצ'נסקי, דורון גולן)
איתי גלבוע וישראל סביון. מחבר מועצה למנהל מטה (צילומים: ראובן קופיצ'נסקי, דורון גולן)

גלבוע מונה למנהל מטה הבחירות של סביון

ד"ר איתי גלבוע, שכבר הודיע כי לא יתמודד שוב על מושב במועצת העיר, אומר שהנושאים שדחפו אותו לפעילות ציבורית - נטישת הצעירים, סיוע לשכונות ומציאת פתרון לזיהום האוויר - עומדים במרכז מערכת הבחירות של ישראל סביון

פורסם בתאריך: 7.8.18 13:06

חבר מועצת העיר ד"ר איתי גלבוע מונה למנהל מטה הבחירות של המועמד לראשות העיר ישראל סביון. גלבוע, שכבר הודיע שלא יתמודד שוב למועצת העיר, יעבוד לצדו של מנהל מטה ההסברה אבי שמול.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמר גלבוע כי הנושאים שדחפו אותו לפעילות ציבורית עומדים במרכז מערכת הבחירות של סביון: "התוכנית שלנו עוסקת במציאת פתרונות לנטישת הצעירים בחיפה. אנו מאמינים שזו אינה גזירת גורל ושהמצב שנוצר הוא תוצאה של מחסור במקומות עבודה חדשים. תוכניות נוספות שלנו עוסקות בסיוע לשכונות, בחיזוק נושא התיירות ובמציאת פתרון בר קיימא לזיהום האוויר בחיפה".

 

 

גלבוע (55) הקים את האגף לפניות הציבור בעירייה – הראשון מסוגו ברשויות המקומיות בארץ. את עבודת הדוקטורט שלו במדעי המדינה באוניברסיטת חיפה הוא הקדיש לנושא "דמוקרטיה עירונית – השתתפות תושבים בפוליטיקה העירונית בחיפה". כיום הוא משמש יו"ר ועדת הביטחון העירונית, חבר בוועדות המכרזים, איכות הסביבה והשימור, וממלא מקום חבר בוועדה לענייני ביקורת ובוועדת המשנה לתכנון ובנייה.

לאחר המינוי אמר סביון כי גלבוע מביא עמו נדוניה חשובה בדמות ניסיון רב במערכות בחירות מוניציפליות: "הוא איש ארגון מעולה, וללא ספק הוא יסייע למקסם את עבודת המטה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ברוריה

    נותר עוד להעלות את משה פלימן באוב ואז התמונה של מטה סביון תהיה מושלמת ותוססת מרוב רקב

  2. יעקב אתגר

    מי צריך אדם מסוגו של סביון…צא לנו מהעיניים פרצופך מייאש את החיפאים הצעירים והם עוזבים בהמוניהם בגללך

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר