תבור להט, ח"כ תמר זנדברג, גילה זמיר והרב דובי חיון. "חיבור כזה מייצר סינרגיה"
תבור להט, ח"כ תמר זנדברג, גילה זמיר והרב דובי חיון. "חיבור כזה מייצר סינרגיה"

הרב חיון יעמוד בראש רשימת מר"צ למועצת העיר

רשימת חיפה שווה מתאחדת עם רשימת מר"צ למועצת העיר. בראש הרשימה החדשה של מר"צ יעמוד הרב דובי חיון, תבור להט יאייש את המקום השני וגילה זמיר תוצב במקום השלישי

פורסם בתאריך: 8.8.18 11:24

הרב דובי חיון שעמד בראש רשימת חיפה שווה ביחד עם גילה זמיר יעמוד בראש רשימת מר"צ בבחירות למועצת העיר – כך סוכם בתחילת השבוע בין הנהלת מר"צ לחיון ולזמיר. על המגעים בין חיפה שווה למר"צ דווח לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון" כבר בסוף חודש יולי.

במקום השני ברשימה ישובץ תבור להט מי שנבחר לפני האיחוד לעמוד בראש רשימת מר"צ למועצת העיר, וזמיר תוצב במקום השלישי. לצורך החבירה התפקדו חיון וזמיר למר"צ.

חיון: ״נענינו בשמחה להזמנתם של ראש מר"צ ח"כ תמר זנדברג וראש רשימת מר"צ בחיפה תבור להט להצטרף ולהוביל גוש אמיתי בבחירות המקומיות למועצת העיר. חיבור כזה מייצר סינרגיה שתוביל מודל מופת לחיים משותפים, לפלורליזם, לשוויון ולחיבור אוהב ואכפתי אל המקום שבו אנו חיים כקהילה חיפאית רב גונית״.

 

 

זנדברג: ״הצטרפותו של חיון למר"צ בתקופה שבה המרחב הליברלי-פלורליסטי נמצא תחת מתקפה היא חיזוק למאבק שלנו. הרב, שלפני כחודש עוכב לחקירה כי לא היה מוכן להתפשר על ייצוג הערכים שלו, ייצג אותנו עכשיו במועצת העיר חיפה. הערים הן מרחב חשוב במאבקים רבים על החופש שלנו, ורק לאחרונה ראינו הוכחה לכך בחוק המרכולים. חיון הוא חיזוק חשוב לנבחרים של מר"צ בכל הארץ, ואני שמחה על הצטרפותו".

להט: "אני שמח על החיבור הייחודי עם רשימת חיפה שווה שייתן אלטרנטיבה אמיתית לתושבי חיפה שמחפשים רשימה אותנטית שמבטאת את הקולות השונים של התושבים והקהילות שבונות את העיר. מר"צ ראתה לנכון לרוץ בכוחות משותפים, ועכשיו אנחנו יוצאים לדרך בכוח מאוחד וחזק שייצג את כלל החיפאים, יביא פיתוח לחיפה ויקדם את הגיוון החיפאי, את העסקים בחיפה ואת החיים בחיפה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מרצ זה שרץ

    מקוה שכמו בבחירות הקודמות לא יכניסו אף נציג.
    מרצ רשימה שעוסקת רק בערבים בחיפה, מנהלת מסע חנופה אחריהם וגם עוסקת רק בתל אביב.
    רשימת אופורטוניזם שנקוה שתתאדה.

  2. חיפאי אוהב אדם

    רשימה שכולה שנאת אדם ושנאת עם ישראל. להתרחק מהם כמו מאש!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר