איב עמוס. "כתף ימין כואבת לי מאוד, אך הכאב הקשה יותר הוא הפגיעה בדמוקרטיה בחיפה"
איב עמוס. "כתף ימין כואבת לי מאוד, אך הכאב הקשה יותר הוא הפגיעה בדמוקרטיה בחיפה"

מנהל המטה של זלצמן הגיש תלונה במשטרה על תקיפה

מנדי זלצמן, מנהל המטה שלו איב עמוס ופעילי השטח של רשימת חיפה מתעוררת חילקו חומר תעמולה במסגרת אירועי עיר הבירה. לטענתם, החומר שהיה בידיהם הוחרם ועמוס הותקף על ידי מאבטח. הבעלים של חברת האבטחה: "הפעיל היה אלים"

פורסם בתאריך: 16.8.18 07:15

אתמול (רביעי) בערב הגיעו המתמודד על ראשות העיר מנדי זלצמן, מנהל המטה שלו איב עמוס ופעילי השטח של רשימת חיפה מתעוררת למתחם עיר הבירה במגרשי אתו"ס וחילקו חומר תעמולה לקראת הבחירות. את הערב סיים עמוס בהגשת תלונה במשטרה לאחר שלטענתו המאבטחים במקום החרימו את החומר וכשהוא ביקש אותו בחזרה הוא הותקף על ידם.

מטהו של זלצמן פרסם הלילה הודעה בעקבות התקרית שבה נכתב: "מנדי זלצמן, המועמד לראשות העיר חיפה, הגיע הערב לעיר הבירה מלווה במנהל המטה, בדוברת, בכירים במטה ובצלם. הפעילים הגיעו לבושים בחולצות הקמפיין ועברו את כל מעגלי האבטחה ללא כל הערה מצד הבודקים. משהובאה הצלחת הסיור במתחם לידיעתו של ראש העיר יונה יהב ניתנה ההוראה לחברת האבטחה פגיון, המספקת שירותי אבטחה לחברה העירונית אתו"ס, להפסיק מיידית את הפעילות של זלצמן והמטה שלו בכל דרך אפשרית ובכל מחיר. חברת פגיון מתועדת כשהיא תוקפת באלימות את מנהל המטה איב עמוס ומשכיבה אותו על הדשא, בעוד שפעיליה של רשימת יונה יהב וצעירי חיפה ממשיכים להסתובב באין מפריע במתחם האירוע. עמוס הגיש תלונה למשטרה על תקיפה, ואל התלונה צורפו ראיות מצולמות היטב ובמקצועיות. עם סיום הגשת התלונה ומשיצא זלצמן מתחום חפ"ק המשטרה ביחד עם חברי המטה שלו, עדיין נראו פעיליה של יונה יהב וצעירי חיפה מסתובבים במתחם בחופשיות ותועדו שוב. על כך תוגש תלונה נוספת".

 

 

אל ההודעה צורפו תגובותיהם של עמוס וזלצמן לאירוע. עמוס: "כתף ימין כואבת לי מאוד מסיבוב האלים של הזרוע, אך הכאב הקשה יותר הוא הפגיעה בדמוקרטיה בחיפה". זלצמן: "אני בוחר לא לשבש הליכי חקירה ולא להשתמש בראיות לתועלת הקמפיין שלי לראשות העיר, ואני בטוח שהמשטרה תעשה את עבודתה במקצועיות. הכתובת רשומה על הקיר – יהב מפחד".

מיכאל שוורצמן, הבעלים של חברת האבטחה פגיון, אלימות?

“בוצעה תעמולה פוליטית במקום כאשר לאף נציג לא היה אישור לבצע תעמולה. המאבטחים מנעו את הפעילות הזו לאחר בתדרוך לקראת האירוע הובהר כי לא תתאפשר תעמולה מכל סוג, לא מצד יהב ולא מצד אף מתמודד או רשימה. המאבטחים ניגשו להפסיק את זה, אחד מהפעילים היה אלים מדי והגיע לכדי אלימות עם אחד מהמאבטחים, ולאחר מכן הוא הגיש תלונה נגד המאבטח. הצעתי גם למאבטח להגיש תלונה, אבל אני לא יודע אם הוא עשה זאת. לגבי הטענה כי ממטהו של יהב חולק חומר תעמולתי, זוהי טענה לא נכונה. כבר בתדריך נקבע כי לא יחולק חומר תעמולה מכל סוג שהוא מכיוון שמדובר במקום ציבורי שכל תושבי העיר יוצאים לבלות בו. יהב לא קשור. אני לא עובד של יהב ואין לי קשר אליו. אני לא עובד ישירות עם העירייה – אני חברה קבלנית ואין לי שום קשר ליהב".

מקורביו של יהב מסרו לשיפוד שהוא הוא כלל לא נכח באירוע וכי "הכל זה שטויות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מאמין לחברת ההבטחה

    הביצה הסתובבה עם שכירי חרב מהנמל שעברו על החוק. החברה האלה רגילים שהאזור שלהם. לא פלא שנעצרו.

  2. תומר חיים

    חברת אבטחה של ביריונים! תמיד בלופט ובמועדונים הם מפוצצים אנשים!

  3. רמי חן

    לא חברת האבטחה אלימה…
    כמו באימרה: הדג מסריח מהראש,
    לא לאלימות. לא לבריונות.
    ראש העיר הנוכחי צריך ללכת.

  4. פנה מקום יהב

    ראש העיר הנוכחי הראה בהמון הזדמנויות שהוא מתנהג בגסות בריונות ותגרנות שוק
    חייבים תחלופה אחרי 15 שנות כשלון.
    לדעתי עציוני היחיד שמתאים להכניס דם חדש בעורקי העירייה המנוונת.

  5. נו באמת

    במקרה חברת פייסבוק שלי שעובדת במטה של יהב העלתה פוסט מהאירוע כשהיא מצולמת עם יונה והיא לובשת חולצת קמפיין שלו. יש מצב שהם היו מחוץ לגדרות של המתחם ואולי טכנית זה לא נחשב "חלוקת תעמולה" אבל שה תמים הם לא

  6. מיכאל

    הייתי שם ואכן פעילי יהב הסתובבו וחילקו חומר באין מפריע. הבריונים של חברת האבטחה לא העירו להם.
    חברת אבטחה…יותר משהו בסגנון יאקוזה או מאפיה. הייתי חוקרהאת החוזים של חברת האבטחה ואיך זכו בהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר