יוליה שטראים. "אני הולכת עם זה לבג"צ"
יוליה שטראים. "אני הולכת עם זה לבג"צ"

עתירתה של שטראים נדחתה – לא תתמודד בבחירות

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה את עתירתן של יוליה שטראים וסיעת חיפה בעלייה שנפסלו להתמודדות בבחירות על ידי משרד הפנים. שטראים: "אני חושבת שמישהו משלם המון כסף כדי שלא אתמודד בבחירות"

פורסם בתאריך: 14.10.18 17:08

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה את עתירתן של יוליה שטראים וסיעת חיפה בעלייה שנפסלו להתמודדות בבחירות על ידי משרד הפנים.

כזכור, הסיבה לפסילה היתה ששטראים הגישה רשימה של שבעה מתמודדים בלבד ברשימתה כאשר נדרשים שמות של לא פחות מ-11 מתמודדים. שטראים האשימה את משרד הפנים בטעות ועתרה לבית המשפט, אך זה כאמור דחה את העתירה.

"אין חולק כי לא היתה מצד מנהל הבחירות כל כוונה רעה בפעולתו כפי שפעל, ואך יד המקרה היא כי לא ננקט על ידו הצעד המתבקש, שעה שעדיין היתה בידי העותרת שהות מספקת והאפשרות לתיקון הנדרש תוך הגשת רשימה תקינה למנהל למחרת", נכתב בהחלטת בית המשפט, "מכל מקום, את הנעשה אין להשיב ולעתים יד המקרה חורצת גורלות. המקרה הוא פשוט וברור – הרשימה חייבת לעמוד בדרישות החוק. לאור ועל יסוד כל האמור העתירה נדחית".

 

 

שטראים, סוף דרכך הפוליטית?

"אני הולכת עם זה לבג"צ. אני חושבת שמישהו משלם המון כסף כדי שלא אתמודד בבחירות".

במטה רשימת חיפה ביתנו נרשמה שביעות רצון מההחלטה. "זו הבעיה שלה", אמר יו"ר הרשימה לזר קפלון, "אמרתי בפירוש שלא הייתי רוצה לראות אותה במועצה, אבל זה לא מעסיק אותי. לפי מה שהבנתי מהתקשורת, שטראים כנראה לא קראה את הספר של הגשת המועמדים. בן אדם שרוצה להיות מועמד צריך לפחות להיות אחראי ולקרוא את הספר ואת הדרישות הכתובות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר