יוליה שטראים
יוליה שטראים

החלטה בבג"ץ בעניין יוליה שטראים – בימים הקרובים

בג"ץ דן היום בעתירתה של יוליה שטראים שערערה על החלטת בית המשפט המחוזי לאשר את פסילתה מלהתמודד בבחירות. ההחלטה לא נמסרה עדיין. בא כוחה עו"ד רשף חן: "מקווים שבית המשפט יתקן את ההחלטות שהתקבלו בחיפה"

פורסם בתאריך: 18.10.18 12:26

בג"ץ ימסור את פסיקתו בעניין עתירתה של יוליה שטראים בימים הקרובים, כך נאמר בדיון שהתקיים היום בבית המשפט בעניינה של שטראים, שרשימתה נפסלה מלהתמודד בבחירות למועצת העיר חיפה. שטראים ערערה על הפסיקה של בית המשפט המחוזי, שאישר את פסילתה על ידי מנהל הבחירות עופר שפר.

את שטראים יצגו עוה"ד איגור גלידר ורשף חן. שטראים נחשבה עד היום לאישה החזקה ביותר בקרב ציבור העולים מחבר העמים, דבר שהקרין גם על מעמדה בזירה הפוליטית, ושמשה כסגנית ראש העיר, כיו"ר דירקטוריון העמותה לפיתוח התיירות בחיפה, כמחזיקת תיק הקליטה וכראש תוכנית עיר ללא אלימות. היא עמדה בראש סיעת חיפה ביתנו, סיעת בת של ישראל ביתנו, ששטראים היתה בין מקימיה בזירה הארצית. אולם לאחר בחירות בסניף המקומי שבהן נבחר לזר קפלון ליו"ר התערער מעמדה. היא התנתקה ממפלגת האם שלה ואיבדה גם את שם הסיעה.

עו"ד רשף חן: "בית המשפט העליון טרם החליט. אנחנו מקווים שבית המשפט העליון יראה לנכון לתקן את ההחלטות שהתקבלו בחיפה ולאפשר לרשימת חיפה בעלייה להתמודד בבחירות באופן שייתן ביטוי לזכות היסודית של הציבור לבחור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר