עינת קליש רותם בקלפי (צילום: חגית הורנשטיין)
עינת קליש רותם בקלפי (צילום: חגית הורנשטיין)

"תוצאות המדגם מעודדות אבל יש להמתין לתוצאה הסופית"

עינת קליש רותם, שזכתה בניצחון סוחף בבחירות לראשות העיר, מנסה להרגיע את תומכיה ולהמתין עד לקבלת התוצאות הסופיות. יונה יהב: "היה לי כבוד גדול להוביל את העיר היפה הזו"

פורסם בתאריך: 30.10.18 22:36

מיד עם פרסום תוצאות המדגם פרצה שמחה גדולה במטה הבחירות של עינת קליש רותם. כולם שם אמנם ציפו לניצחון, אך איש לא ציפה לניצחון בפער כזה. את התוצאות שמעה קליש רותם בצוותא עם יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי בביתו של נחשון צוק, מספר 2 ברשימתה חיים בחיפה, ואחר כך היא עשתה את דרכה למטה.

נראה שכעת מנסה קליש רותם להרגיע את השטח, ומהמטה שלה נמסר: "תוצאות המדגם הן מעודדות אבל יש להמתין עד לתוצאה הסופית מחר".

צוק, מוכן להתראיין על התוצאות?

"בחיים לא".

 

 

החגיגות במטה של עינת קליש רותם (צילום: חגית הורנשטיין)

 

יו"ר רשימת דגל לתושב מיכי אלפר: "חיפה יוצאת לדרך חדשה. אנחנו מודים ליהב על 15 שניםשהוא נתן לחיפה, אבל הגיע הזמן לדרך אחרת".

גם במטה של הירוקים נראו מחזות שמחה לנוכח ההערכות שהרשימה הכפילה את כוחה במועצת העיר משני מנדטים לארבעה מנדטים.

 

 

 

מנדי זלצמן: "אני מברך את קליש רותם על הניצחון בבחירות ומאחל לה הצלחה. אני מאחל הצלחה גם ליונה יהב בהמשך דרכו, ומודה לציבור הבוחרים על הבעת האמון בי וברשימת חיפה מתעוררת. למרות האכזבה מהתוצאה אני שלם מאוד עם הדרך".

מרשימת הבית היהודי נמסר: "הבית היהודי מודה לכל האוהדים, התומכים והפעילים שראו בנו את הדרך הראויה להיות להם לפה בעירייה והצביעו עבור הרשימה במספרים שעולים על אלה שנרשמו בבחירות הקודמות. הסיעה בראשותו של יואב רמתי, שחתמה על הסכם לחזית מאוחדת במועצת העיר, תהיה חלק מהמשא ומתן הקואליציוני ותעמוד על עקרונותיה כפי שסוכמו בהסכם עם דוד עציוני. הסיעה מברכת את ראש העיר החדשה עינת קליש רותם על בחירתה ומאמינה בשיתוף פעולה למען תושבי העיר, ובהם אנשי הציונות הדתית".

 

 

במחנה של יונה יהב קיבלו את התוצאות בהלם. תוך דקות ספורות התרוקן מטה הבחירות שלו לחלוטין, והתומכים עזבו את המקום.

יהב: "אני מכבד את החלטת הבוחרים ואכבד את תוצאות הבחירות. היה לי כבוד גדול להוביל את העיר היפה הזו. חיפה היא מפעל חיי ואני מתפלל שהנהגת העיר החדשה תדע לשמר את מה שהושג פה ב-15 השנים האחרונות. כל מה שעשיתי לא הושג לבד אלא בזכות עובדי העירייה המסורים, ועל כך אני רוצה להודות להם. כרגע בעיקר חשוב לי להודות לכל הפעילים והאנשים הטובים שסייעו לי במערכת הבחירות הזו, שהאמינו ושעבדו קשה כדי להצליח".

 

שי אבוחצירה במטה הבחירות של יונה יהב

 

 

 

יו"ר רשימת אוהבי חיפה ישראל סביון: "בהנחה שתוצאות המדגם הן נכונות, אותי זה לא מפתיע. בחודש נובמבר עשיתי בדיקה כדי לדעת אם לרוץ לראשות העיר, וכבר אז ידעתי שקליש רותם תנצח. כשהסתובבתי בעיר בחודשים שלאחר מכן האנטי ליונה יהב היה ברמות שקשה לתאר, ללא כל קשר לעשייה לו. היה בבחירות האלה משהו רגשי מהבטן. היום שאלו אותי הרבה אנשים מה יהיה, ואמרתי שלהרגשתי קליש רותם תנצח. זה כל הסיפור, ועכשיו חובת ההוכחה חלה עליה".

יו"ר רשימת הליכוד שמשון עידו: "לא הופתעתי מהתוצאות. אחרי שראיתי היום מה קורה בשטח הבנתי שהיא תיקח. עכשיו נקווה לטוב".

אם הליכוד ייכנס למועצת העיר, תסכימו לשבת בקואליציה של קליש רותם?

"נראה מה יהיה. יש עוד זמן".

יו"ר רשימת אכפת לי מתושבי חיפה צביקה ברבי: "אני לא מאמין שהמדגם משקף את המציאות. כבר היו דברים מעולם שבהם פורסם מדגם ותוצאות האמת היו הפוכות. אני מציע להתאזר בסבלנות ולחכות לתוצאות האמת".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר