שמשון עידו. "שלושת המנדטים שלנו חזקים יותר מאשר המנדטים של כל סיעה אחרת" (צילום: יח"צ)
שמשון עידו. "שלושת המנדטים שלנו חזקים יותר מאשר המנדטים של כל סיעה אחרת" (צילום: יח"צ)

עידו: "לא נסתפק בפחות מסגנות בשכר"

בליכוד נושבות רוחות מיליטנטיות בזכות שילוש כוחה של הסיעה וגם בשל היותה הנציגה המקומית של מפלגת השלטון, ויודעים שעינת קליש רותם תזדקק לקשרים בחלונות הגבוהים בממשלה. לכן דורש היו"ר שמשון עידו סגנות ראש עיר בשכר, והפעם לקדנציה מלאה

פורסם בתאריך: 5.11.18 07:57

עם פתיחתם של המשאים ומתנים הקואליציוניים, הסיעות שנבחרו למועצת העיר מחדדות את דרישותיהן. כעת, אחרי שראש העיר הנבחרת עינת קליש רותם כבר התקשרה בהסכמים עם חלק מהסיעות והבטיחה להם הבטחות מפליגות ותפקידי מפתח בתמורה לתמיכתן בה, הן דורשות את שהובטח להן, וגם הסיעות שלא חתמו איתה על הסכם וזכו במספר משמעותי של מנדטים מכוונות גבוה.

לאחר שיו"ר הירוקים אביהו האן, שמחזיק בלא פחות מארבעה מנדטים, כבר הצהיר שהוא דורש את סגנות ראש העיר בשכר, ולא – הוא לא יישב בקואליציה, גם בליכוד יודעים שהגדלת כוחם לשלושה מנדטים היא לא דבר של מה בכך ואין בכוונתם להתפשר על דרישותיהם. הליכוד אמנם לא מינה צוות משא ומתן, אבל בסיעה כבר יודעים לומר שיישבו בו אחד משלושת הנציגים שנכנסו למועצה – היו"ר שמשון עידו, אלי בן דיין או איציק בלס – ואדם נוסף שלא נבחר למועצה.

 

 

מקורבים לעידו, שכבר כיהן בחלקה השני של המועצה הנוכחית כסגן ראש עיר בשכר, יודעים לספר כי הוא לא יתפשר על פחות מכך, והפעם לקדנציה מלאה. בליכוד נושבות כעת רוחות מיליטנטיות בזכות שילוש כוחה של הסיעה וגם בשל היותה הנציגה המקומית של מפלגת השלטון, ויודעים שקליש רותם – שנתמכת על ידי אבי גבאי, יו"ר מפלגת העבודה שהסקרים לא מנבאים לה ניצחון בבחירות הארציות – תזדקק לקשרים בחלונות הגבוהים בממשלה. עידו, כך טוענים בסיעה, הוא מי שמסוגל לפתוח לה את הדלתות הנכונות, ולכן קליש רותם לא יכולה לוותר עליהם בקואליציה העתידית.

עידו, הקשר לבנימין נתניהו הוא סוג של אמצעי לחץ?

"לנו זה ברור מאוד, ולכן לא נסתפק בפחות מתפקיד סגן ראש עיר בשכר למשך קדנציה שלמה. אנחנו מפלגת שלטון שהביאה שלושה מנדטים, ואלה הם שלושה מנדטים חזקים מאוד – חזקים יותר מאשר המנדטים של כל סיעה אחרת".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. אפריים עם תקווה אמיתית לעיר נקיה גם בניהול.

    "קשרים" ו"דלתות" שייך לעולם הישן שהתושבים מאסו בו. לא כן?

  2. זה נראה כמו הגירסה החיפאית לשילגייה ושבעת הגמדים

    רק שבחיפה הגמדים מאוד חמדנים וכל אחד מקבל גם משכורת של סגן ראש עיר.

  3. האב דניאל

    זהו…עולם כמנהגו נוהג. לא חושבים על העיר, חושבים על הג'וב. קליש תופתע עם מי היא חייבת לעבוד…והקואליצה בורחת ימינה ימינה..ליכוד, הבית היהודי, אלי ישי ברקע, החרדים של יו"ר התכנון והבניה.. אז מה הולך להיות כאן? מן הפח אל הפחת.

  4. בר

    לא מקנאה בה- כולם מתנהגים בכוחניות ,למען הג'וב, היא צריכה להיות חזקה- צריכה סביבה אנשים חזקים שישמרו עליה מהתככים .

  5. ובתמורה לליכוד יהיו תפקידים מכובדים כי אחרת מי צריך אותם.

    שביבי יסלק את המפעלים המזהמים

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שטויות במיץ…. הליכוד צריכים אותה לא פחות. אם הליכוד רוצים לקבל קצת קרדיט על הדברים הטובים שמתכננים לעשות בחיפה כדאי להם לשתף פעולה. וגם לדוד עציוני יש קשרים בממשלה ולא סתם קשרים, אלא איפה שמרוחה החמאה

  7. מה? הוא לא עובד? הוא מובטל?

    בושה וחרפה. שיתנדב, עוד כמה שנים ונראה את ההישגים, כמו שקליש התנדבה לפעילות במשך 5 השנים האחרונות.

  8. מתי

    הליכוד בחיפה לא הצליח להעמיד מתמודד לראשות העיר עכשיו הליכוד מעמיד אדם כדי לקבל גוב . מישהו מובטל ? הסניף בליכוד בחיפה תמיד בפלגנות פנימית והרקע בדרך כלל לפי נסיוני בסניף הליכוד איך לאייש משרה בתשלום ואינני רוצה לציין שמות כי אני מתבייש עבור הליכוד החיפאי שבעבר הייתי חבר בו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר