טלי משולם איטח. מזל שיש חברים (צילום: שושן מנולה)
טלי משולם איטח. מזל שיש חברים (צילום: שושן מנולה)

קליש רותם מייעדת את ראשות שקמונה למשולם איטח

עינת קליש רותם מייעדת את תפקיד יו"ר דירקטוריון החברה הממשלתית-עירונית שקמונה לטלי משולם איטח, שעזבה את חיים בחיפה לקראת הבחירות ורשימתה החדשה לא עברה את אחוז החסימה

פורסם בתאריך: 11.11.18 14:11

ראש העיר הנבחרת עינת קליש רותם מייעדת את תפקיד יו"ר דירקטוריון החברה הממשלתית-עירונית שקמונה לטלי משולם איטח. כזכור, באמצע חודש אוגוסט עזבה משולם איטח את סיעת חיים בחיפה של קליש רותם ויצאה לדרך עצמאית עם רשימה חדשה  – לב השכונות. במסגרת ההסכם שנחתם בין השתיים לפני הבחירות סוכם כי משולם איטח תתמוך בקליש רותם לראשות העיר ותמונה לסגניתה, אך רשימתה לא עברה את אחוז החסימה.

כעת מתברר שקליש רותם לא נוטשת את חברתה, שבקדנציה האחרונה היתה מספר 2 בחיים בחיפה, והיא מייעדת לה כאמור את ראשות דירקטוריון שקמונה. על מנת להתמנות לתפקיד תיאלץ משולם איטח לעבור את ועדת המינויים של משרד הפנים.

 

 

חברת שקמונה הוקמה ביוני 1961 על פי החלטת הממשלה במטרה לחסל את משכנות העוני מאזורי פינוי מוגדרים ולשקם את מצוקת הדיור בחיפה. שני שלישים ממניות החברה מוחזקות על ידי הממשלה והשליש הנותר מוחזק על ידי עיריית חיפה.

עד שנת 1971 טיפלה החברה בפינוי ובהריסה של מבנים באזורים מותחמים ומוגדרים כמשכנות עוני בבעלות מינהל מקרקעי ישראל (ואדי סליב, רצועת שקמונה, ואדי רושמיה, חליסה ועוד) ובפינוי מעברת אזבסטונים בקרית חיים מטעם משרד הבינוי והשיכון. משנת 1972 הורחבו פעולותיה של החברה ותפקידיה לתחומי אחריות של טיפול בבעיות דיור מצוקה בכל שטח השיפוט של חיפה בהתאם לקריטריונים הממשלתיים וכללי תוכניות הסיוע של משרד הבינוי והשיכון. כיום עוסקת החברה במתן זכאות ופתרונות דיור לתושבי חיפה, בניהול הנכסים ובאחזקת הדיור הציבורי בחיפה, ובניהול בתי דיור לגיל הזהב, מעונות לסטודנטים בעיר התחתית, פרויקטים של בנייה ושיפוצים של מבני ציבור ואתרים ציבוריים ופרויקטים של התחדשות עירונית.

תגובותיהם של קליש רותם ומשולם איטח יפורסמו לכשיתקבלו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. חנה גוזלן

    באהבה רבה השכונות של יהורם שטרית רק הוא הצליח לעשות את מה שכולכם לא הצלחתם לעשות באופוזיציה 5 שנים.
    שיהיה בריא והשם יברך אותו השם שלה לא שמעו מעולם

  2. בזיון נוראי

    משולם איטח עמדה לבחירת הציבור בשכונות "שלה" עם ה"עשייה" שלה במועצה הקודמת. עובדתית הציבור לא הצביעה עבורה ולא רוצה בה. אין לה שום כישורי ניהול שמתאימים לעמוד בראש חברת שקמונה.

    אם קליש תמנה אנשים חסרי כישורים על בסיס קומבינות בחירות ולא כישורים אז כל המילים היפות שלה על עירייה מקצועית וניקוי אורוות שוות לכלום.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמהנדסת תעשייה וניהול, תוכלי לנהל ולקבל החלטות נכונות במקצועיות רבה – מתאים למקצוע אליו הוסמכת.
    כאישה עם לב רחב, רחום ואוהב, כפי שכל מכירייך מעידים, תוכלי לקבל החלטות נכונות, לקבוע סידרי עדיפויות כנדרש וכמצופה – מתאים לאדם שבך.
    טלי מקסימה, איחולי הצלחה בתפקיד, במידה ואכן תיקחי אותו על עצמך. צפויה לך עבודה קשה אך אני יכול להבטיח לך שתזכי לסיפוק רב.
    כעוסק בנושא בצורה מקצועית ובהתנדבות, אשר מכיר את הנושא והקשיים שבו, ובוטח ביכולותיך, אשמח להתיצב לימינך ולעזור.

  4. עומר

    טלי המון תודה על תרומתך לשכונות בחיפה בפרט ולעיר חיפה בכלל. הצלחה בתפקידך החדש.

  5. גימלאי השכונות

    5 שנים היתה חברת עירייה בחיים לא שמענו עליה וגם שמחפשים קצת..היא לא עשתה כלום לשכונות חוץ מלסלול כביש בבית הקברות ולצווח בישיבה אחת על גנים וצהרוניים-שהם בכלל בנווה שאנן. מה הקשר שלה לשכונות ? רק השם משפחה כעלה תאנה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר