הרב אורי אוזן. חמש שנים באופוזיציה? (צילום: יוסי ויינר, הדור הבא בצילום)
הרב אורי אוזן. חמש שנים באופוזיציה? (צילום: יוסי ויינר, הדור הבא בצילום)

מכשול נוסף בדרך לקואליציה: המשא ומתן עם ש"ס פוצץ

סיעת ש"ס שלחה למשא ומתן הקואליציוני עם עינת קליש רותם את ח"כ ינון אזולאי, אך ראש העיר הנבחרת דחתה את הדרישות של הסיעה לקבל את ראשות המועצה הדתית ולחלופין סגנות ראש עיר בשכר לחצי קדנציה. ש"ס בדרך לאופוזיציה

פורסם בתאריך: 15.11.18 16:57

המשא ומתן הקואליציוני בין חיים בחיפה לסיעת ש"ס התפוצץ. היום (חמישי) נפגשו הצדדים במטרה לנסות ולקדם את הצטרפותה לקואליציה של ש"ס, אשר הצליחה להכניס מנדט אחד למועצת העיר. מטעם חיים בחיפה השתתפו בפגישה ראש העיר הנבחרת עינת קליש רותם ומספר 2 שלה נחשון צוק, ואת ש"ס ייצגו ראש הרשימה הרב אורי אוזן וח"כ ינון אזולאי שנשלח על ידי שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי לפקח מקרוב על המגעים.

כפי שפורסם כאן אתמול, דרישתה המרכזית של ש"ס היתה לקבל את תפקיד יו"ר המועצה הדתית – תפקיד שהובטח ליו"ר סיעת דגל לתושב מיכי אלפר בהסכם התמיכה שלו בקליש רותם טרם הבחירות. בש"ס ידעו ידעו כמובן שהתפקיד שמור לאלפר, אך בתום התייעצות עם השר דרעי הוחלט לא לוותר על הדרישה.

 

 

קליש רותם דחתה את הדרישה, וש"ס הציבה תנאי חדש – קבלת תפקיד של סגן ראש עיר בשכר לחצי קדנציה – אך גם על כך השיבה ראש העיר הנבחרת בשלילה, וכעת נראה כי נסללת דרכה של ש"ס אל האופוזיציה העירונית.

את תגובתם של שני הצדדים לא ניתן היה להשיג.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. מתניה טיקטינסקי

    שס ידעו שתפקיד ראש המועצה מעוגנת בהסכם תמיכה של אלפר מדוע דחפו רגלם.?מוטב שיהיו באופוזיציה .תעבור המועצה הדתית לאלפר . שס רוצה לגזור קופון על חשבון אלפר בידיעה על ההסכם.רצו לגזור קופון לא הגון..

  2. למה בכלל לנהל מומ עם מושחתים

    ש"ס ומר"צ משני צידי המתרס זה סקטוריאליות נזק ושחיתות. חוץ מג'ובים לעצמם כלום לא מעניין אותם

  3. החיפאי המודאג

    לצערנו, לאחר מה שהובטח לאלפר, זה עדיין לא מה שימנע את התחרדות העיר

  4. יצחק

    העיר לא תתחרד.אלפר גר בנוה שאנן מעוז המפאיניקים ביחסים טובים עם כולם.מועצה דתית הינה גוף חשוב לציבור הדתי על כל פלגיו .גם לבית היהודי יש דרידות בעניין.ילמדו להתחלק ולהסתדר …

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר