ראש העיר עינת קליש רותם מקבלת את מפתח העיר ממזכירת העיר ברכה סלע (צילום: בועז כהן)
ראש העיר עינת קליש רותם מקבלת את מפתח העיר ממזכירת העיר ברכה סלע (צילום: בועז כהן)

קליש רותם הושבעה לראשות העיר (וידאו)

בישיבה החגיגית נאמה ראש העיר הנכנסת עינת קליש רותם וקיבלה את מפתח העיר ממזכירת העיר ברכה סלע. חברי המועצה נשבעו אמונים ומונו סגני ראש העיר ברוב קולות. המתנגדים היחידים: חברי סיעת הירוקים

פורסם בתאריך: 27.11.18 20:26

הערב (שלישי) התכנסה מועצת העיר לישיבה הראשונה של הקדנציה. הישיבה נפתחה בהשבעה של ראש העיר החדשה עינת קליש רותם, שקיבלה את המפתח לעיר מידיה של מזכירת העיר ברכה סלע. אחר כך הושבעו שאר חברי המועצה, ובתום ההשבעה נשאה קליש רותם דברים ואחריה נאמו קצרות נציגי הסיעות.

הנושא הבא על סדר היום היה בחירת סגני ראש העיר. כסגן וממלא מקום ראש העיר הוסמך נחשון צוק מסיעת חיים בחיפה של קליש רותם, שגם מונה ליו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וכאחראי על תיק התיירות והים. רוב חברי המועצה, ובהם גם מי שלא נחתמו איתם הסכמים קואליציוניים, הצביעו בעד מינויו של צוק, ובהם חברי סיעת יונה יהב וצעירי חיפה שי אבוחצירה ואורי גרינברגר ורג'א זעאתרה ושהירה שלבי מסיעת חד"ש.

היחידים שסיפקו מעט דרמה היו נציגי הירוקים אביהו האן, יעל שנער ומוטי בליצבלאו שהתנגדו למינוי וירון חנן שנמנע. למשמע החלטתם זכו חברי הירוקים לקריאות בוז. הסגן הבא שנבחר היה יו"ר סיעת דגל לתושב מיכי אלפר. במקרה של אלפר העלה האן את שאלת ניגוד העניינים שעשוי להיות קיים לכאורה בגלל עיסוקו של אלפר בנדל"ן. היועצת המשפטית לעירייה ימית קליין אמרה כי העניין נמצא עדיין בבירור. גם במקרה של אלפר התנגדו הירוקים, למעט חנן שנמנע.

הסגנים הבאים שמונו ברוב קולות היו יו"ר סיעת חיפה מתחדשת דוד עציוני ויו"ר סיעת חיפה ביתנו לזר קפלון. בהצבעה על מינויו של עציוני נמנעו חברי סיעת חד"ש. חברי סיעת הירוקים התנגדו למינוי שני הסגנים, למעט ירון חנן שנמנע.

 

 

 

הסגן האחרון שמונה היה יו"ר סיעת מר"צ הרב דובי חיון. לשאלתו של אבוחצירה לגבי סמכויותיו של חיון ענתה קליין שהאפשרות למנות את חיון בשכר ולהעניק לו סמכויות תלויה באישור המועצה ושר הפנים משום שמדובר בסגן חמישי. מינויו של חיון אושר בתנאים אלה ברוב קולות, כאשר יו"ר סיעת ש"ס הרב אורי אוזן נמנע, וסיעת הירוקים התנגדה, למעט ירון חנן שנמנע. יצוין שלא הוצג מינויו של יו"ר סיעת הליכוד שמשון עידו, למרות שההערכה היא שהליכוד תהיה חלק מהקואליציה העירונית.

המועצה התבקשה גם להחליט לגבי מינויה של רות בונה כראש הלשכה של קליש רותם ואישרה את מינויה פה אחד. אחריהם אושרו מינויי עוזריהם של סגני ראש העיר האחרים ושל מזכירת העיר ברכה סלע שזכתה לברכה חמה מפיה של קליש רותם. המועצה אישרה את סמכויותיה של היועצת המשפטית לעירייה ימית קליין.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לצרף ערבי למועצת חיפה כדי שיכשו עוד הפגנות למען עזה

  2. דני דין

    חיפה יוצאת לדרך חדשה נקוה שמרוב סגנים גם נראה את היער ואלה יפעלו לקדם את העיר ובראש וראשונה יתחילו בשיקום השכונות המוזנחות .

  3. ביבות נסחטות ומזמרות על חיים משותפים

    את הערבים מעניין רק הערבים
    את העולים מעניין רק העולים
    את הדתיים מעניין רק הדתיים
    את החרדים מעניין רק החרדים
    ושאר הציבור מיוצג על ידי נחנחים רכרוכיים שרק מדברים על דו קיום ורב תרבותיות אבל בעצם נסחטים עד העצם על ידי מגזרי המיעוט האלו שעושים בעיריה ככל העולה על דעתם ומקבלים מתנסים ותקציבים נפרדים לחמולות שלהם. זה המתכון להמשך הגירת אוכלוביה חזקה מחיפה שאין לה בעצם ייצוג אמיתי ונציגיה הם רק ברטשות העיר כדי ששאר המגזרים יוכלו לסחוט מהם מאחורי הקלעים. יהב וקליש רק היו בובות של סחטנות מגזרית.

  4. נטע

    חבל מאוד שחד"ש לא שותפה בקואליציה ושאין סגן קאש עיריה ערבי, כפי שהיה ב 25 השנים האחרונות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר