דוד עציוני ועינת קליש רותם. "כשהיא תסיים היא תחזיר לי את הסמכויות" (צילומים: מיכה בריקמן, דף הפייסבוק עינת קליש רותם)
דוד עציוני ועינת קליש רותם. "כשהיא תסיים היא תחזיר לי את הסמכויות" (צילומים: מיכה בריקמן, דף הפייסבוק עינת קליש רותם)

מדוע לא הועברו סמכויות רישוי העסקים לעציוני?

בהסכם הקואליציוני בין הסיעות חיים בחיפה וחיפה מתחדשת הובטח לדוד עציוני תפקיד יו"ר ועדת רישוי עסקים, אך הבטחות לחוד ומציאות לחוד. הסמכויות נשארו בידיה של ראש העיר שביקשה ללמוד את הנושא, ולדבריו של עציוני הן יועברו אליו רק בעוד כמה חודשים

פורסם בתאריך: 21.12.18 08:01

ראש העיר עינת קליש רותם ממשיכה בהשהיית תהליכים שהיו נהוגים בזמנו של ראש העיר הקודם יונה יהב, ואחד מהם הוא פעילותה של הוועדה לרישוי עסקים. בהסכם שנחתם ב-27 באוקטובר בין קליש רותם ליו"ר סיעת חיפה מתחדשת דוד עציוני, ולפיו הוא יפרוש מהמרוץ לראשות העיר ויתמוך במועמדותה, הובטח לו בין השאר גם תפקיד יו"ר הוועדה העירונית רישוי העסקים, אך נראה כי הבטחות לחוד ומציאות לחוד, וסמכויותיו של עציוני כיו"ר הוועדה עדיין לא הועברו אליו.

על פי חוק רישוי עסקים, ראש רשות הרישוי הוא ראש הרשות המקומית או מי שהוסמך על כך על ידו. במקרה זה, מי שהוסמך לכך הוא עציוני. בוועדת הרישוי יושבים גם אנשי מקצוע ובהם מנהל אגף הפיקוח, נציג של מהנדס העיר, יועץ משפטי, מנהל המחלקה לרישוי וסגנו. כעת מתברר כאמור כי סמכויותיו של עציוני עדיין לא הועברו לידיו, וזאת בהחלטה של ראש העיר שבשלב זה מחזיקה בהן בעצמה.

 

 

עציוני, קליש רותם קיצצה לך את הכנפיים?

"כרגע ראש העיר היא החותמת של רישוי העסקים. המחלקה לרישוי עסקים ממשיכה לפעול, אבל כך החליטה ראש העיר מפני שהיא רוצה ללמוד את הנושא. כשהיא תסיים היא תחזיר לי את הסמכויות, ובחודשים הקרובים העניין יעבור לטיפולי. נכין ביחד תוכנית מפורטת לרישוי עסקים, ואז נתחיל לפעול".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רישוי וגם פיקוח!

    נקווה שבניגוד לימי יהב, נתחיל לראות גם פיקוח על עסקים בעיר הזאת. כל הרצל נראה כמו שוק ואשפה שהם מוציאים זרוקה לכל אורך הרחוב.
    ואיזור השוק מתחת לחלוץ נראה כמו עולם שלישי במיץ של הזבל.
    אח"כ מתפלאים שהאזור לא מושך קונים.
    אם יש פקחים מדי פעם, הם שותים קפה אצל ידידיהם המפוקחים.

  2. פט

    רישוי עסקים.. יש מאות עסקים פירטיים כולם רואים ולא אומרים כלום כי יש הסכמים לשתיקה עם סיעות מסוימות ממגזרים מסוימים. האם היא מחזיקה בסמכויות מהפחד שבאמת יאכפו ?

  3. מועצת הילדים הנוער?

    עציוני ילד נחמד סה"כ אבל חסר נסיון ממשי
    כל נסיונו עוזר זוטר של כחלון לשנתיים. מה הוא מבין ברישוי עסקים או ניהול החברה הכלכלית?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר