ציוד אלקטרוני משומש. מי יזכה לקבל אותו? (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
ציוד אלקטרוני משומש. מי יזכה לקבל אותו? (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

ציוד בלאי תקין יועבר למשפחות נזקקות במקום לעובדי העירייה?

בישיבה של ועדת הכספים הציעה חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג להעביר ציוד בלאי תקין שהוצא משימוש בעיריית חיפה לטובתן של משפחות נזקקות במקום לעובדי העירייה. כיצד יקבלו העובדים את הבשורה?

פורסם בתאריך: 26.12.18 12:33

אתמול (שלישי) התכנסה ועדת הכספים העירונית בראשותו של דוד עציוני בהרכבה החדש לקדנציה הנוכחית. על סדר היום של הוועדה היו עדכונים תקציביים לתקציב הפיתוח ולתקציב הרגיל לשנת 2018 והצגת הדוח הכספי לחודש יוני 2018 והדוח הכספי לרבעון השלישי של שנת 2018.

במסגרת הדיון התבקשו חברי הוועדה לאשר את רשימת הבלאי של הציוד העירוני שהוצא משימוש ומסתכם במאות אלפי שקלים, ואז התברר לנוכחים כי ציוד בלאי תקין מחולק בין עובדי עיריית חיפה. חברת המועצה שרית גולן שטיינברג מסיעת חיפה בשבילנו הציעה לחלק את הציוד התקין מרשימת הבלאי לנזקקים ולעמותות, ואנשי אגף הרכש והאספקה נענו לבקשה והודיעו על הקמתו של מנגנון שיבחן את אופן החלוקה לנזקקים בשיתוף עם אגף הרווחה. מסקנות, כך נקבע, יוצגו לחברי הוועדה בישיבה הבאה.

 

 

גולן שטיינברג, עובדי העירייה לא ממש יאהבו את זה.

"אין סיבה שציוד בלאי תקין, שכולל ריהוט, ציוד משרדי ומחשבים ושעלותו נאמדת במאות אלפי שקלים בשנה, לא יחולק למשפחות נזקקות ולעמותות המגישות סיוע לאוכלוסיות מוחלשות. נכון שעובדי עירייה רבים שמשתכרים שכר נמוך יכולים גם הם ליהנות מהציוד שהוצא משימוש, אך מדובר בכמויות גדולות שכדאי להציע לציבור הרחב. לשמחתי, חברי הוועדה אימצו את המלצתי, ואגף הרכש והאספקה יציע מנגנון בשיתוף עם אגף הרווחה ובפיקוח של הייעוץ המשפטי בעירייה לחלוקת הציוד. בכך נרוויח משפחות שיוכלו ליהנות מציוד תקין".

 

שרית גולן שטיינברג. "נרוויח משפחות שיוכלו ליהנות מציוד תקין" (צילום: מיכה בריקמן)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. עיריית חרפה, הבזיון נמשך

    כותרת אלטרנטיבית: "נחשף שעובדי עיריית חיפה הכריזו על ציוד עירוני משרדי בשווי מאות אלפי שקלים כ"ציוד שעבר בלאי" וכך גנבו מכספי ציבור מליוני שקלים כשלקחו את הציוד לעצמם בלי שום נהלים"

  2. רני

    קשקוש אף אחד לר מורשה לקחת דבר הביתה
    ציוד מחשוב נרקב במחסנים, ריהוט ישן מועבר לעובדים זוטרים או נזרק אם הוא שבור

  3. יפה וחשוב

    גם בסעיף הפעוט והשולי, לזהות איך ניתן לשרת את הציבור יותר טוב. יפה שזוהתה הלקונה בהתנהלות עד כה ויש הסכמה לתקנה. חשוב ומתבקש! תודה שרית גולן.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא זכור לי בכל 17 שנותיי בעיריית חיפה שאי פעם קיבלתי ציוד בלאי הבייתה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר