עו"ד תמי אולמן. "חושבים שאני מספיק ישרה כדי לעמוד במקומות שצריך בהם יושר ושכל ישר" (צילום: תומר אפלבאום)
עו"ד תמי אולמן. "חושבים שאני מספיק ישרה כדי לעמוד במקומות שצריך בהם יושר ושכל ישר" (צילום: תומר אפלבאום)

עו"ד אולמן תייצג את עציוני בדירקטוריון החברה הכלכלית

יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה עו"ד תמי אולמן נענתה לבקשתו של סגן ראש העיר דוד עציוני להתמנות לדירקטורית בחברה הכלכלית לחיפה למרות שהיא כלל לא היתה מתומכיו

פורסם בתאריך: 28.12.18 07:57

עו"ד תמי אולמן, שמשמשת יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה, נענתה לבקשתו של סגן ראש העיר דוד עציוני להתמנות לדירקטורית בחברה הכלכלית לחיפה. ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי עציוני פנה לאולמן על מנת שתשמש דירקטורית מטעמו בדירקטוריון החברה, וזאת לאחר שבהסכם הקואליציוני שנחתם בינו לבין ראש העיר עינת קליש רותם עוד לפני הבחירות הובטח לו מינוי של ארבעה חברי דירקטוריון ב"חברות עירוניות כלכליות משמעותיות בכפוף לכל דין". לאחר ששקלה את ההצעה הסכימה אולמן לקבל את המינוי למרות שהיא כלל לא היתה מתומכיו של עציוני.

החברה הכלכלית עוסקת בפיתוח עסקים, נדל"ן, מסחר, תיירות, אנרגיה, תעשיות הייטק, נופש וספורט, והיא אמונה על פרויקטים רחבי היקף שמשותפים לעיריית חיפה ולמשרדי הממשלה השונים. בדירקטוריון החברה יושבים חברים במועצת העיר, נציגים של עיריית חיפה ונציגי ציבור.

 

 

אולמן, לא רק פליליסטית?

"חושבים שאני מספיק ישרה כדי לעמוד במקומות שצריך בהם יושר ושכל ישר. עציוני אכן הציע את שמי, ונתתי לו את ברכת הדרך. אני שמחה שהעלו את שמי ובחרו בי, ואני מתכוונת לשרת את הציבור ביושר ובנאמנות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. עינת עטר

    עציוני שם שנחדד טוב טוב לבחירות הבאות עוד 5 שנים. ואם אפשר להעיף את הנוכל לפני. נעשה הכל ! שכנעתי מאות אנשים לבחור בו. חכה חכה תראה איזה בושות אני אעשה לך ברחוב – שקרן נוכל . גוזל את כספינו למשכורות אישיות עבור אנשיו, הסתובב בנווה דויד חילק שקרים לכולם . בושה.

  2. עודף משפטנים במדינה.

    בקיצור החברה הכלגלית חיפה תהיה בחמש שנים של שיתוק מכרזולוגי ובבל"ת משפטי.

  3. מה לאולמן ולהיי-טק? מסחר? פיתוח כלכלי???

    עציוני הולך ומתברר כחובבן במקרה הטוב. חסרים אנשי עסקים או מומחי היי-טק שאפשר היה למנות לדירקטוריון?
    החברה הכלכלית חיפה היא בדיחה עצובה ותשאר ככה עוד 5 שנים.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תמי אולמן שהגנה על רוצח תהילה נגר בעסקת טיעון מבישה שתיזכר לדראון עולם וזאת תייצג את עציוני בדירקטוריון, מתאים לו שהיא תייצג אותו, עורכת דין שמייצגת רוצח בשביל כסף/ תתביישי לך/ העיקר אומרת שמתכוונת לשרת את הציבור ביושר ובנאמנות, איזה ציבור בדיוק? ציבור המחבלים והטרוריסטים, גועל נפש.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר