אמיר נפתלי ועינת קליש רותם. יש מי שדואגת לו (צילום: מתוך חשבון הפייסבוק של אמיר נפתלי)
אמיר נפתלי ועינת קליש רותם. יש מי שדואגת לו (צילום: מתוך חשבון הפייסבוק של אמיר נפתלי)

אם לא מנכ"ל העירייה אולי מנכ"ל עפת"ח?

לאחר שמינויו של אמיר נפתלי לתפקיד מנכ"ל עיריית חיפה נפסל על ידי משרד הפנים, ראש העיר עינת קליש רותם מייעדת לו את מנכ"לות העמותה לפיתוח תיירות חיפה

פורסם בתאריך: 31.12.18 15:22

מינויו של אמיר נפתלי למנכ"ל עיריית חיפה נפסל על ידי משרד הפנים, אך נראה שראש העיר עינת קליש רותם מייעדת לנפתלי תפקיד חדש.

כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והצפון", בעיה התגלתה באשר לתואר האקדמי שבו מחזיק נפתלי, והדבר גרם לכך שמינויו נפסל על ידי משרד הפנים, אשר ביקש מהעירייה לפתור את הסוגיה מול משרד החינוך. העירייה עדיין לא העבירה למשרד החינוך את המסמכים הדרושים, אך בינתיים עלה שמו של נפתלי כמועמד לתפקיד מנכ"ל עפת"ח – העמותה לפיתוח תיירות חיפה. עפת"ח היא עמותה עירונית שתפקידיה הם לקדם ולפתח את התיירות בעיר וכן ליזום ולעודד אתרים ושירותים תיירותיים.

 

 

נפתלי כבר שימש בעבר בתפקיד דומה כאשר בשנת 2011 הוא מונה למנכ"ל תאגיד התיירות העירוני באילת – תפקיד שממנו הוא התפטר כעבור שנה. אם אכן ימונה למנכ"ל העמותה יעבוד נפתלי בצמוד למקורב נוסף לקליש רותם – סגן ראש העיר נחשון צוק שמחזיק בתיק התיירות בעירייה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רמה נמוכה

    עם הכניעה למגזרי הסחטנות – חיפה תגמור כמו טבריה.
    בעצם מצבנו יותר גרוע, בטבריה אין זיהום אוויר מבתי הזיקוק והשתלטות של נמל על קו החוף.

  2. חיפאים מאוכזבים מודאגים

    חיפאיים הרוצים בטובתה של חיפה ,בואו נתארגן כדי לדרוש לקיים משאל אזרחים להקמת "וועדה קרואה",ולהביא להדחת ראש העיר קליש אשר מוכיחה תיפקוד בעייתי ,מוזר והזוי ,עם הרבה רצון לבטל פרויקטים שבדרך ,וכנגד שביעות רצונם של התושבים !! ויפה שעה אחת קודם!!!ולפני שיהיה מאוחר מידי!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר