בניין עיריית חיפה מקושט בדגל הגאווה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בניין עיריית חיפה מקושט בדגל הגאווה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

"חשוב לנו לוודא שהעירייה לא מורחת את העניין"

רק בשבוע שעבר אישרה מועצת העיר את ההצעה לסדר להנפיק תעודת משפחה לזוגות ידועים בציבור ללא קשר למינם, ושתיים ממנסחות ההצעה - חברות הקואליציה העירונית נעמה לזימי ושרית גולן שטיינברג - הגישו לראש העיר עינת קליש רותם שאילתה בדרישה לקבל תשובות באשר ליישומה

פורסם בתאריך: 11.3.21 19:25

שבוע לאחר שההצעה לסדר להנפיק תעודת משפחה לזוגות ידועים בציבור ללא קשר למינם אושרה במועצת העיר ועוררה את סערת "תחזור לאפריקה", שתיים ממנסחות ההצעה – נעמה לזימי מסיעת חיים בחיפה של ראש העיר עינת קליש רותם ויו"ר סיעת חיפה בשבילנו שרית גולן שטיינברג – הגישו לראש העיר שאילתה בדרישה לקבלת תשובות באשר ליישומה.

בשאילתה מבקשות השתיים לדעת כיצד העירייה נערכת ליישם את ההחלטה, מה הצפי לתחילת היישום, ואיך נערכת העירייה לתכלל את הנושא בין כל הגורמים בעירייה ולפרסם אותו לקהלי היעד. "כאמור עוד מהישיבה, יש לנו את כל החומר המשפטי הדרוש בנושא", כתבו לזימי וגולן שטיינברג, "נשמח לסייע במה שצריך ולחבר אל גורמים רלוונטיים לצורך עניין חשוב זה".

כזכור, בשבוע שעבר הצביעה מועצת העיר על אישור הנפקת תעודת משפחה לידועים בציבור "ללא תלות במינם, מגדרם וזהות מגדרם, המקיימים חיי משפחה ומשק בית משותף". קליש רותם נעדרה מהדיון בנושא ומהצבעה, ואישורה של ההצעה לסדר חשף את שבריריות הקואליציה. השאילתה של לזימי וגולן שטיינברג, שנועדה להשאיר את הנושא על סדר היום ולמנוע ניסיונות לעכב את הוצאתה אל הפועל של ההחלטה, מוסיפה לחוסר האמון ששורר בין חברי הקואליציה.

 

 

לזימי אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "תהליך היישום של ההחלטה הוא לא פחות חשוב מאישור ההצעה. לכן היה חשוב לנו כבר עכשיו לוודא שהעירייה לא מורחת את העניין ולא מתחמקת מההצעה אלא מתחילה בלמידה של הנושא, בתכלולו וביישומו. מאז שעברה ההצעה קיבלתי אין ספור תגובות ופניות לגבי חשיבותה. כעת מחובתנו לוודא שאין כוונה למסמס את מה שאושר ברוב ברור במועצה, גם אם לכמה אנשים ההצעה הזו לא היתה נוחה".

גולן שטיינברג: "אנחנו מצפות שהנהלת העירייה תפעל ליישום ההחלטה ההיסטורית והחשובה, ונמשיך לעקוב מעת לעת על יישומה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמרי

    שתי פופוליסטיות שמנהלות יחסי ציבור ולא עבודת חברות מועצה.
    רצות לתקשורת לפרסם שאילתות, ממציאות סיפורים ומשווקות הרבה אויר בתור עשייה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר