בניין אגף החינוך של עיריית חיפה (צילום: קובי פאר)
בניין אגף החינוך של עיריית חיפה (צילום: קובי פאר)

כצפוי: שטיינברג ושחר זכו במכרזי הבכירים במינהל החינוך

טלי שטיינברג זכתה במכרז לתפקיד סגן ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה, ומיכאל שחר זכה במכרז לתפקיד מנהל האגף לחינוך פורמלי. הזכייה של שטיינברג ושחר לא התקבלה בהפתעה מכיוון שהשניים מוערכים מאוד על ידי מחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני

פורסם בתאריך: 18.3.21 15:42

ההערכות המוקדמות התממשו: ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק הודיעה היום (חמישי) לאנשי המינהל על זכייתם של טלי שטיינברג במכרז לתפקיד סגן ראש מינהל החינוך ושל מיכאל שחר במכרז לתפקיד מנהל האגף לחינוך פורמלי. הזכייה של שטיינברג ושחר לא התקבלה בהפתעה מכיוון שהשניים מוערכים מאוד על ידי מחזיקת תיק החינוך בעירייה סיגל ציוני.

עד כה שימשה שטיינברג מנהלת האגף להעצמה חינוכית וטיפול בפרט, ושחר שימש מנהל המחלקה לחינוך יסודי. בתפקידו הקודם ניהל שחר את בית הספר היסודי דוד ילין במשך שלוש שנים.

לפי דרישות המכרז, תפקיד סגן ראש מינהל החינוך כולל סיוע בהתוויה ובביצוע של המדיניות של ראש העיר בתחום החינוך בתיאום עם ראש המינהל; סיוע וליווי של תוכניות חינוכיות והעשרה חינוכית לקידום מצוינות, צמצום פערים והישגים לימודיים וחינוכיים, ומענה למגזרים השונים ולצרכים; סיוע בהובלת תהליכים מחוללי אינטגרציה, פיתוח כלים ועידוד יוזמות לפרויקטים חדשים; פיתוח שירותי חינוך ונוער בשכונות לפי מאפייני האזורים וצרכי התושבים בהתאם למדיניות הנהלת העירייה; ומילוי מקום ראש המינהל בהיעדרו.

 

 

תפקיד מנהל האגף לחינוך פורמלי כולל גיבוש ועיצוב של מדיניות החינוך בהתאם למדיניות של ראש העיר, בהלימה להנחיות של משרד החינוך ובתיאום עם ראש המינהל; התוויית תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות לאגף החינוך, הבאתן לאישור ההנהלה ועדכונן בהתאם לצרכים ולשינויים השוטפים; ביצוע מעקב על אופן הניהול של בתי הספר; פיתוח וייזום תוכניות חדשניות למערכת החינוך; ועידוד יוזמות של צוותי חינוך, תלמידים, הורים ועמותות לפיתוח תוכניות חברתיות במוסדות החינוך.

 

מיכאל שחר

מיכאל שחר

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. השקוף.

    עוד ג'וב ועוד ג'וב…….ככה זה שהחתולות שומרות השמנת!!!!אבל כמאמר חז"ל"לא לעולם חוסן"עוד שנתיים ושתיכן תעופו לכל הרוחות מהפרצוף של כולנו!!!!!!!

  2. שפרה

    האמא של כל ילדי חיפה דואגת לשיקום מערכת החינוך בעיר, אחרי כל שנות ההזנחה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שניהם בהחלט ראויים. מדוע מכרז פנימי ללא אפשרות למועמדים ראויים נוספים, הרי מדובר התפקידי הובלה של מערכת החינוך החיפאית.

  4. בן צדקיהו

    שניהם בהחלט ראויים. מדוע מכרז פנימי ללא אפשרות למועמדים ראויים נוספים, הרי מדובר התפקידי הובלה של מערכת החינוך החיפאית.

  5. דוד

    לא הבנתי בשביל מה צריך את הגובים הללו הם כבר מנהלים . מה השתנה עכשיו?

  6. לסגור את עיריית חיפה ולזעוק את המפתחות לים

    עירייה גרועה עם בעיות סיסתמיות קשות. הפיתרון היחידי הוא לפטר את כל עובדי העירייה מהראשון ועד האחרון ולבנות את העירייה מחדש.

  7. חסן שוקרי

    וואו!!! כל הכבוד!!!!!! מעניןם כמה מועמדים היו למכרז הזה- אני מחפש כבר שעות את הפרסום למכרז ולא מוצא , מעניין מי ישב בראש הוועדה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר