יוסי כהן בועידת הנדל"ן הארצית
יוסי כהן בועידת הנדל"ן הארצית

נציגות חיפאית מכובדת בועידת עיר הנדל"ן השנתית

ועידת עיר הנדל"ן התחדשות עירונית השנתית של מרכז הבניה הישראלי שהופכת למסורת,התקיימה זו השנה השנייה בירושלים במלון וולדורף אסטוריה. את העיר חיפה ייצג יוסי כהן מנכ"ל נקסט אורבן ועו"ד רון ברנט

פורסם בתאריך: 8.6.18 17:52

מאת: אחי שחר, תוכן מקודם

 

בועידה בת היומיים השתתפו כ- 1000 מבכירי תעשיית ההתחדשות העירונית בישראל שכללו שרים, חברי כנסת, מנכ"לי משרדי הממשלה, ראשי ערים, ראשי הרשות הלאומית להתחדשות עירונית, מהנדסי ערים, יזמים מובילים, עורכי דין, אדריכלים ועוד. ערן רולס יו"ר מרכז הבנייה הישראלי ואיתן צור מנכ"ל המרכז יחד עם הצוות המקצועי ניהלו ביד רמה ועידה מקצועית ואיכותית שהוכיחה כי תחום ההתחדשות העירונית הוא הפתרון האמיתי לתחום הדיור במדינת ישראל. מלבד ועידות, על החלק האומנותי הופקדו ליאור נרקיס שאירח את מוש בן ארי ולאחריהם הקפיץ את המשתתפים סקאזי.

חיפה זכתה בנציגות של יוסי כהן מנכ"ל חברת נקסט אורבן התחדשות עירונית היוזמת מספר רב של מתחמי פינוי בינוי בעיר ועו"ד רון ברנט שמשרדו מהמובילים בייצוג בעלי דירות ויזמים במתחמי התחדשות עירונית. השניים אף שימשו כנשיאי כבוד של הועידה.

איתן צור מנכ"ל עיר הנדל"ן מספר: "הועידה היתה מוצלחת מאוד ושמנו למטרה לחבר בין גורמי הממשל  לגורמים מוניציפאלים ולמגזר העיסקי בכדי לתת מענה אמיתי לענף ההתחדשות העירונית. נמשיך לעסוק ולקדם את הענף ע"י שיח ודיון מקצועי. אני רוצה להודות ליוסי כהן מנכ"ל ובעלים נקסט אורבן ו לעו"ד רון ברנט על השתתפותם והובלת ועדות מומחים בצורה מקצועית וענינית."

ועידת עיר הנדל"ן התחדשות

ועידת עיר הנדל"ן התחדשות

 

עו"ד רון ברנט

עו"ד רון ברנט

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אסתי

    יפה מאוד מה שאתם מתכונים לעשות.אבל כל החנויות שהיו בהדר ובחלוץ נסגרו.מה עם השוק תלפיות.היום אפשר לקנות הכל באינטרנט ולא צריך חנויות בהדר מה שכן צריך לבנות דירות לאוכלוסיה הערבית הגדלה ,ולאוכלוסיה החרדית שיחיו בתוך עצמם.

  2. מירה

    כמה שילמו נקסט אורבן להיות……בכנס נדלן? כמה עלה להם הנציגות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה יש להתגאות בכלל בנדלן של חיפה שנמכר במחירי גזל וכל מיני עסקנים גוזרים קופונים על חשבון זוגות צעירים

  4. חיפאים ותיקים

    מבין אלפי משתתפים היו רק שניים מחיפה? מוזר.
    ובאופן כללי, עד שלא תהיה הקפדה על ניקוי העיר כולה מזיהום האוויר, ועד שלא יקפידו על ריאות ירוקות בחיפה ועל הפחתת הארנונה השערורייתית – אין סיכוי שנצליח לשכנע את ילדינו לחזור לחיפה. למרות שכולנו רוצים, ראש העיר דואג לקבלנים ומפתח בתי קפה ומזניח את כל השאר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר