מתחם הנשיא (קרדיט: ויטנר אדריכלים)
מתחם הנשיא (קרדיט: ויטנר אדריכלים)

פרויקט נדל"ן חדש ומלהיב ברחוב הנשיא 104

אם חיפשתם דירה חדשה למגורים או כהשקעה הגעתם למקום הנכון. בניין הדירות החדש שנבנה ברחוב הנשיא 104 מציע את האלטרנטיבה המושלמת לכל מי שרוצה להיות קרוב להכל ולחיות בגדול

פורסם בתאריך: 1.4.19 21:42

מאת: גיא כספי, תוכן שיווקי

בין מגוון הפרויקטים שניתן למצוא כיום בחיפה, הייחודי והמרהיב ביותר הוא פרויקט הבוטיק של חברות שי חי יזמות ונקסט אורבן התחדשות עירונית, העוסקת בייזום פרויקטים של התחדשות עירונית ובחלקם הגדול – מתחמי פינוי בינוי בעיר חיפה

הפרויקט הנמצא בימים אלה בשלבי בנייה מתקדמים, הוא בניין בוטיק יוקרתי ברחוב שדרות הנשיא 104, המציע תמהיל דירות הכולל: דירת גן, 3 דירות של 3 חדרים, 3 דירות של 4 חדרים, מיני פנטהאוז ופנטהאוז.

נכון להיום, נמכרו בבניין כבר שתי דירות, דירת 3 חדרים ומיני פנטהאוז, בתום תקופת שיווק קצרה ביותר. מכירת הדירות במהירות כה רבה מתאפשרת בזכות העובדה שהפרויקט הוא מהיוקרתיים שניתן למצוא באזור כיום ובעל ביקוש רב הן עבור תושבי חוץ, והן עבור תושבי חיפה הוותיקים, המחפשים דירה אינטימית יותר, אך לא מעוניינים לוותר על רמת החיים שלהם כיום.

רחוב שדרות הנשיא נחשב לאחד הרחובות המרכזיים והיוקרתיים בחיפה, בקרבת בתי מלון, טיילת לואי, גן האם ובמרחק הליכה למרכז הכרמל. תוסיפו לכך נוף מרהיב הנשקף אל הים ואל אזורי הטבע הירוקים הנמצאים בקרבת מקום וקיבלתם מיקום מדהים ומהנחשקים ביותר בחיפה..

"הפרויקט שתוכנן ע"י משרד "ויטנר אדריכלים" החיפאי הוא פרויקט הריסה ובניה במסגרת תמ"א 38. אין פה תוספות, תיקונים ושיפוצים שבדרך כלל מוסיפים לבניינים ישנים. מדובר בבניין חדש מהיסוד שבו השקענו בכל פינה במפרט טכני עשיר ומפואר ובתכנון אדריכלי מוקפד ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא באזור", משתף יוסי כהן, מנכ"ל החברה.

כשהתחלנו בתכנון הפרויקט חשבנו על כיוון מיוחד. המטרה הייתה לייצר עבור הרוכשים, דירה בסטנדרט גבוה ביותר שתהיה תפורה באופן מושלם למידותיהם וסגנון החיים שלהם, אחת הסיבות שהחלטנו לא להתחיל בשיווק לפני בניית השלד הייתה לאפשר לרוכשים לטייל בתוך החללים של הדירות, לחוש את הפרויקט ולא לקנות משהו שהוא רק על הנייר".

כמו כן, מי שעומד לרכוש את אחת הדירות שבפרויקט, ישמח וודאי לשמוע שניתן לשנות את תמהיל הדירות. משמעות הדבר היא שתוכלו לשחק עם החלוקה הפנימית של הבית, כך שתתאים באופן מושלם לצרכים שלכם.

"אנחנו רוצים להעניק לאנשים מצד אחד את היוקרתיות והאלגנטיות של דירה בשכונה כלכך נחשבת, אך מצד שני חשוב לנו שהדירות יתאימו לצרכים ולאורח החיים של הדיירים, לכן אנחנו נותנים את האופציה, לכל מי שרכש דירה, לשנות את תמהיל החדרים בה ולעצב אותה כך שתתאים לו באופן המושלם ביותר". אומר יוסי.

רני זיו מבעלי סנצ'ורי 21 המשווקת את הפרויקט מוסיף, "נוסף על המיקום הנהדר של הבניין ורמת הגימור הגבוה שהוא מציע, אפשר למצוא בו גם חניון תת קרקעי, לובי מפואר, דקים במרפסות, חימום תת ריצפתי, מטבחים של חברות מובילות ושאר מפרט טכני מפואר.

כמו כן, הדיירים שיכנסו לדירת הפנטהאוז שבבניין ייהנו מגג של 70 מטר שיכלול בין היתר בריכת שיחה פרטית ומפנקת, עליה אפשר להתענג בכל הזדמנות אפשרית.

בין אם אתם מקטיני דיור אמידים המתגוררים בחיפה ובין אם אתם רק עוברים לעיר, הפרויקט שבשדרות הנשיא 104 יכול להיות לבית החדש והמושלם שלכם, רק אל תשכחו את המפתחות לדלת.

לפרטים נוספים, התקשרו לטלפון מספר: 074-7579999

בניית פרויקט הנשיא 104. קרדיט: נקסט אורבן

בניית פרויקט הנשיא 104. קרדיט: נקסט אורבן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר