רואי חשבון בחיפה. תמונה ממאגר Shutterstock
רואי חשבון בחיפה. תמונה ממאגר Shutterstock

רואי חשבון בחיפה

רואי חשבון אמונים על ההיבטים הפיננסיים של העסק ושל העוסקים העצמאיים ועל הגשת דיווח נכון לרשויות המס. באמצעות ייעוץ פיננסי נכון הם יכולים לחסוך עבור לקוחותיהם סכומים משמעותיים של כסף ולסייע להם בהצלחה העסקית. יצאנו להכיר רואי חשבון בחיפה ולקבל את כל הטיפים על ההתנהלות הפיננסית

פורסם בתאריך: 31.1.19 15:28

משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות'

משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות', הוא משרד וותיק ומנוסה הפועל מזה 30 שנה וצבר לעצמו מוניטין רב ואיכות מקצועית ללא תחרות. הסניף בחיפה הוא אחד משלושת הסניפים המנוהלים ע"י השותפים, בתל אביב ובטבריה. המשרד מספק מגוון רחב של שירותי חשבונאות, וייעוץ לעסקים.

המשרד מעסיק כ 70 עובדים והוא ממוקם במקום 38 בדירוג משרדי רואי החשבון המובילים במשק הישראלי בשנת 201; לפי סקר דן אנד ברדסריט.

במשרד רואי חשבון זיו שיפר ושות' מסופקים כלל שירותי ראיית החשבון, הנהלת חשבונות און ליין ואוף ליין, תכנון מס ומיסוי, ביקורת פנים, מערכת מידע וניהול סיכונים, גיוס אשראי בנקאי וחוץ בנקאי, הכוונה וסיוע בבניית תכנית עסקית.

רו"ח יורם שיפר

רו"ח יורם שיפר

על השירות המיוחד במשרד ללווי בעלי עסקים בפתיחת העסק, אומר רו"ח יורם שיפר: "אנו מספקים ליווי וייעוץ שוטף בפתיחת עסק ולאורך התנהלותו השוטפת. החל מייעוץ והכוונה בהקמת העסק, דרך גיוס אשראי, ביקורת והנהלת חשבונות, ועד לדוחות השנתיים ותיאומי המס. אנו מהווים שותפים אסטרטגיים ללקוחותינו ודואגים להצלחתם מתוך ראיית הלקוח במרכז ודגש על שירות אישי, מקצועי, מהימן ואיכותי וללא פשרות".

"לקוחותינו זוכים לקבל את כלל השירותים והמידע לו הם זקוקים בפתיחת ובניהול העסק לכל אורך הדרך, כאשר הייעוץ המקצועי אותו אנו מספקים חוסך עבורם מאות אלפי שקלים לאורך השנה".

המשרד מספק שירותים לכל סוגי העסקים, עוסק פטור, עוסק מורשה וחברות בע"מ – בכל שלב בו הם נמצאים החל מעסק חדש ועד לעסק קיים וותיק.

שירותים שיחסכו לכם הרבה כסף

משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות', מספק ללקוחותיו שירותים מיוחדים לחסכון משמעותי בכסף והפחתת הוצאות מסים, ביניהם: מענה מקצועי זמין, הנהלת חשבונות יוזמת, ייעוץ מס מתקדם,  הדרכה מקצועית לשיפור רמת הידע של הלקוחות,  כלים טכנולוגיים ודיגיטליים.

יתרונות המשרד

  • ניסיון רב בקליטת לקוחות שעברו מרואה חשבון קודם, תוך בחינת הדוחות העסקיים לצד היבטים ותובנות מקצועיים לחיסכון כספי.
  • שירות מקצועי ושווה ערך לכלל העוסקים והעסקים קטנים כגדולים.
  • במשרד מועסקים יוצאי רשות המיסים המבינים לעומק את אופן ההתנהלות המורכבת מול רשות המיסים.
  • פירמת "זיו שיפר" מהווה יועץ צמוד ושירותי תכנון עתידי, ניתוח כלכלי וייעוץ עסקי.
  • פירמת "זיו שיפר" מתעדכנת באופן שוטף בכל שינויי החוק ותקנות הרשויות הרלוונטיות, ומתאימה לכל לקוח את השינויים הרלוונטיים אליו.
  • כל לקוח מקבל שירות אישי וישיר משותף או רואה חשבון בכיר.

כתובת המשרד בחיפה: יוחנן הסנדלר 20, חיפה

טלפון: 073-2520000
קישור לאתר
רו"ח יורם שיפר  שותף – מנהל  קישור למייל
רו"ח זיו כרסנטי שותף מנהל  קישור למייל

רו"ח זיו כרסנטי


משרד רואי חשבון קופרברג רבין ושות'

משרד רואי חשבון קופרברג רבין ושות' הוא משרד וותיק ואיכותי הפועל מעל 40 שנה בשני סניפים מרכזיים: בחיפה וברמת גן.

המשרד משתייך לקבוצת אליוט ישראל מקבוצת אליוט העולמית, המונה מאות משרדי ראיית חשבון, יועצים ועורכי דין ברחבי העולם.

רני רבין, רו"ח, משפטן, מנהל סניף חיפה​, אומר: "המודל של קבוצת אליוט היא ראיית חשבון חדשה בישראל במודל Private accounting. המשרדים המשתייכים לקבוצת אליוט עובדים עם לקוחותיהם בגובה עיניים, ופועלים בהתאם לתפישה כי רואה החשבון הוא גם השותף לדרך שלך. אנחנו מקפידים לפעול על פי התפישה הזו, ומהווים שותפים ללקוח, נמצאים עבורו לכל דבר ועניין".

משרד רואי חשבון קופרברג רבין ושות' מספק את כלל שירותי ראיית החשבון והנהלת החשבונות במקום אחד, ומהווה One-Stop-Shop לכלל השירותים הפיננסיים של לקוחותיו. הוא מחזיק בצוות רב תחומי של רואי חשבון, כלכלנים ויועצים עסקיים, ומפעיל בין היתר מערך נרחב לאספקת מגוון השירותים המקצועיים להם זקוקים בעלי עסקים קטנים ובינוניים. רני רבין מתמחה ומרכז עבור המשרד את נושא חברות ההייטק וחברות הזנק (סטארטאפ), סוחרים במטבעות דיגיטליים/קריפטוגרפים, חברות און-ליין וסוחרים ב- Amazon / eBay ופעמיים בשבוע מעניק שרותיו ללקוחות בסניף מרכז.

על צוות המשרד אומר רו"ח רני רבין: "צוות המשרד הם בוגרי ראיית חשבון כלכלה, מנהל עסקים ומשפטים, ובעלי ניסיון עשיר ומגוון הן במגזר העסקי והן במגזר השלישי (מלכר"ים). אנו מבצעים 'סיעור מוחות' מקצועי מתמיד של מומחי המשרד לטובת העסק של הלקוח, כאשר החשיבה המגובשת של חברי הצוות מביאה לתוצאות מרשימות עבור הלקוחות, כמובן מתוך ייעול מקסימלי של רמת השירות שאנו מספקים עבורם".

"למשרד קופרברג, רבין ושות' הסכמי שיתוף פעולה שוטפים עם גורמי יעוץ וביצוע המתמחים בתחומים ייחודיים נוספים, כך שביכולתנו להעמיד לרשות כל פרוייקט, במידת הצורך, צוות "בין-תחומי" רחב", אומר רני רבין, רו"ח, משפטן, מנהל סניף חיפה​, "ראיית הלקוח היא במרכז ומתוך מודל זה, צוות החברה פועל ומספק פתרונות מותאמים אישית עבור כלל הפעולות העסקיות והפיננסיות של לקוחותיו, בדגש על מיצוי שלל ההטבות להן זכאי העסק וכן תכנון מס מיטבי בישראל ובחו"ל". הוא מציין.

משרד רואי חשבון קופרברג רבין ושות' הוא משרד מוביל בתחום הפיננסים, חשבונאות והנהלת חשבונות לעסקים, חברות, עמותות ועצמאיים, המציע דיוק ושירות מקצועי, אישי ואמין לצד תודעת שירות מקסימלית לכל לקוח ולקוח. בין שירותי המשרד: ביקורת דוחות כספיים ועריכת דוחות כספיים לחברות ועמותות, ייעוץ ותכנון מס,  עריכת דוחות אישיים לעצמאיים ושותפויות, הנהלת חשבונות, שירותי חשבות ועריכת משכורות, החזרי מס לשכירים ועצמאים, ביקורת פנים וע.נ.א, ביקורת חקירתית, שירותים כוללים למלכ"רים, שירותי ביקורת ובדיקות כלכליות עבור משרדי ממשלה, מכלול שירותים לרשויות מוניציפאליות לרבות מינוי כחשב מלווה,  שירותי גישור ובוררות בסכסוכים עסקיים, חוות דעת ועדות מומחה, כמו כן ייעוץ עסקי,  יזמות עסקית בארץ ובחו"ל ועוד.

כתובת המשרד בחיפה: אליהו הנביא 1, חיפה

קישור לאתר 

טלפון: 04-6433333

רו"ח רני רבין.

רו"ח רני רבין. צילום באדיבות הלקוח


 

אלעד צדוק ושות': משרד רואה חשבון ויועצים

עם העלייה במורכבות הסביבה העסקית לצד חוקי המסים והרגולציה המשתנה, הדיווח הכספי הופך מאתגר יותר ויותר. כיום, חברות ועסקים רבים מבקשים לשפר את התהליכים הכלכליים שלהם בנוסף לניהול נכון של הדיווח, ומשרדי ראיית חשבון המתמחים בשירותי ייעוץ אסטרטגי-עסקי לצד שירותי ראיית חשבון, הם המובילים את השוק.

משרד אלעד צדוק ושות' רואה חשבון ויועצים, הוא אחד המשרדים המובילים בצפון, המספק ללקוחותיו שורה של יתרונות אסטרטגיים כלכליים. רו"ח אלעד צדוק, בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, עוסק בתחום מזה 15 שנה. את ניסיונו העיקרי צבר במשרד סומך חייקין בתל אביב – חברה עולמית המעניקה שירותים פיננסים בעולמות הביקורת, הייעוץ והמיסוי ב-153 מדינות ברחבי העולם, ובעת ששימש כחשב של קבוצה בינלאומית בעלת 12 חברות ברחבי העולם וגם בישראל. רו"ח צדוק מביא עמו ארסנל רחב של ידע עסקי, אסטרטגי, כלכלי ותכנוני, לטובת לקוחותיו העסקיים והפרטיים.

משרד אלעד צדוק ושות', מספק שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות לעצמאיים וחברות, שירותי חשבות, כספים, ייעוץ ותכנון מס, מיסוי בין לאומי, הכנת משכורות, הכנת חוות דעת לבתי המשפט, ושירות ייעודי של ליווי בפתיחת עסקים הכולל ייעוץ להקמת עסק משלב הפתיחה עד שלב הצמיחה, גיוס אשראי, תכניות ומודלים עסקיים לצמצום עלויות והגדלת רווחים הכוללים תכנון מס בהיבט האפקטיבי ביותר לחברה או לעסק וכן לעצמאיים. לצדו במשרד עובדת יועצת מס מומחית ושתי מנהלות חשבונות שהן גם חשבות שכר.

"המשרד מורכב מצוות ייעודי המספק שירותי ייעוץ ותמיכה בחשבונאות, הכנה לביקורות ודיווח כספי ללקוחות במגוון רחב של עסקאות ואירועים, תוך עמידה בתקני חשבונאות חדשים וניהול אפקטיבי של כלל היבטי המס" אומר רו"ח אלעד צדוק.

על הערך המוסף שהוא מספק ללקוחותיו, הוא אומר: "בניגוד לרואי חשבון קלאסיים העוסקים בעיקר במספרים ובדיווח, אני בא "מהביזנס". ניהלתי מחלקות בחברות גדולות ולמדתי את הניהול והאסטרטגיות האפקטיביות ביותר להובלת העסק לצמיחה ולרווחים כלכליים משביעי רצון. משרדי עוסק בכל הקשור לחשבונאות ולמסים, אך אנו מספקים הרבה מעבר לכך, השאיפה שלנו היא לסייע לכל עצמאי, בעל עסק או חברה לגדול ולהתפתח באופן משמעותי ואנו לא מתפשרים על הצלחה".

ראיית חשבון וייעוץ עסקי ללא פשרות. תמונה ממאגר Ingimage

ראיית חשבון וייעוץ עסקי ללא פשרות. תמונה ממאגר Ingimage

כיצד זה נעשה בפועל?
"אני יושב עם בעל החברה או העסק בפגישה הראשונה ולומד את מצבו הנוכחי, ההיסטורי והעתידי הצפוי. חשוב לי להבין את מצבה של החברה – כמה היא צריכה להרוויח בחודש כדי שיישאר לה איקס רווחים לאחר ההוצאות, והתהליך מתחיל במטרה להגיע לשורת הרווח הזו.

"אני נפגש עם לקוחותיי העסקיים אחת לחודשיים/שלושה, עוברים על כל הדוחות והנתונים הכלכליים ומוודאים שאנו בכיוון הנכון ליעד של הלקוח, מנתחים את המספרים ומבינים את השינויים הדרושים להעלאת רווחי העסק. כמובן, שבמידה ומתגלה שיש להמשיך להתייעל ולשפר אנו מבצעים זאת בשוטף. אני זמין ללקוחותיי תמיד, בכל רגע נתון ולכל שאלה ומידע לו יזדקקו".

מדוע שירות זה, של ייעוץ וליווי לעסקים וחברות הוא כל כך חיוני?
"מרבית אנשי העסקים טובים מאוד בתחום המקצועי שלהם, אולם הם פחות טובים בהיבט הכלכלי-אסטרטגי. הם מתקשים לראות את התמונה המלאה ולנתח את המספרים והצפי, וזו גם לא העבודה שלהם. מוכרחים להיעזר בגורם מקצועי ומנוסה בתחום הכלכלי האסטרטגי, בכדי להבטיח תוצאות רצויות. לעתים, הם אפילו לא יודעים מהן התוצאות בפועל בעסק וכמה הם מרוויחים בסוף. כל מה שקשור לכספים, מסים, תזרים וניירת, זה לא השטח שלהם, ואני בא עם הניסיון רב השנים והידע שצברתי בכדי לעשות להם סדר. החיסכון שאני מייצר לבעלי העסק, גדול בעשרות מונים מההשקעה הכספית בשירותיי".

מה לגבי שירות גיוס האשראי שאתם מספקים?
"יש מקרים בהם הבנק לא מספק אשראי לעסק מסוים והתפקיד שלי, בין היתר, הוא לבצע תהליכי שינוי בעסק בכדי להשיג מחדש את תמיכתו של הבנק או להיעזר בפתרונות אחרים חוץ בנקאיים כגון פקטורינג ונוספים.

"עם זאת, הדגש שלי הוא על אמינות ואותנטיות מעבר לכל. כשאני נפגש עם לקוח, תמיד אשתף את האמת שלי ואציג בפניו את המציאות הקיימת כפי שהיא באמת".

אלעד צדוק-משרד רואה חשבון, יוצא סומך חייקין, בעל משרד רואה חשבון דינמי אשר מספק שירותי ראיית חשבון, ליווי עסקי, הנהלת חשבונות וייעוץ מס לעצמאים וחברות. המשרד שם דגש על מתן שירות וזמינות ללקוח וראיית הלקוח במרכז תוך התאמת השירותים לרצונותיו ולצרכיו.

 

אלעד צדוק ושות': משרד רואה חשבון ויועצים

כתובת המשרד: יוחנן הסנדלר 13, צ’ק פוסט, חיפה

טלפון: 052-6230059

קישור לאתר 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר