ייעוץ מס בחיפה: ילנה דברקין היא יועצת המס והפרישה הבאה שלכם. צילום: מאגר התמונות ingimage
ייעוץ מס בחיפה: ילנה דברקין היא יועצת המס והפרישה הבאה שלכם. צילום: מאגר התמונות ingimage

ייעוץ מס בחיפה: ילנה דברקין היא יועצת המס והפרישה הבאה שלכם

יועצת המס ילנה דבקין, מספקת ייעוץ ותכנון פרישה מקיפים ומתקדמים בהתאמה אישית ללקוחות, תוך התחשבות בצרכיהם הפיננסיים ומיצוי כלל הטבות הפס המגיעות להם

פורסם בתאריך: 1.11.20 17:02

ייעוץ ותכנון מס הם חשובים וחיוניים למזעור הוצאות המס שלכם, בהתאם להטבות המגיעות לכם על פי חוק. יועצת המס ילנה דרבקין, מספקת שירותי ייעוץ ותכנון מס מתקדמים, החל מתכנון יעיל של תשלום המקדמות לרשויות המס, דרך הקטנת גובה המס לעצמאיים ובעלי עסקים ועד לתכנון מיסוי נכון לפורשים לגמלאות.

דרבקין עוסקת בתחום מזה 12 שנה, ומעניקה שירות ייעוץ ותכנון מס מקיפים, בהתאמה אישית ללקוחות. משרדה פועל לקבלת כלל יתרונות המס המגיעים ללקוח, לצורך הקטנת תשלומי המס והגדלת הרווחים.

ילנה פועלת מתוך ראיית הלקוח במרכז, תוך התחשבות מלאה ברצונותיו וצרכיו. היא מסייעת לעצמאיים ולבעלי עסקים קטנים לשפר את תזרים המזומנים שלהם, הרווחה הכלכלית וההצלחה העסקית, על ידי תכנון וייעוץ מס אפקטיבי ונכון שחוסך להם בין עשרות למאות אלפי שקלים.

מה כוללים שירותי ייעוץ ותכנון המס?

"עצמאיים נדרשים לעבוד מול רשויות המס באופן שוטף, תוך הגשת חשבוניות הוצאות והכנסות ותשלום מקדמות משוערות למס הכנסה ולביטוח לאומי, אחת לחודשיים. כחלק משירותיי כיועצת מס, אני פותחת תיק עצמאי עבור עובדים עצמאיים, עובדת מול רשויות המס ומגישה עבור לקוחותיי את החשבוניות והמקדמות, תוך תכנון אפקטיבי והערכת גובה המקדמות שיצטרכו לשלם.

"בנוסף, אני מספקת שירותי תכנון מס למזעור מקסימלי הוצאות המס של לקוחותיי, תוך בחינת כל יתרונות והטבות המס המגיעים להם. אני מבצעת את כל הקשור בניהול העסק והעבודה העצמאית, חשבונאות, דוחות, הצהרת הון, והחזרי מס"

ואת גם יועצת פרישה, במה הייעוץ מתבטא?

"כשאדם יוצא לפנסיה ממקום עבודתו, אני עוזרת לו למקסם את הטבות המס המגיעות לו, ממס הכנסה. שירות הייעוץ ותכנון המס שלי לפורשים לגמלאות, מתחיל בניתוח הוצאות עכשוויות ועתידיות צפויות, מעבר על כל כספי הפנסיה המגיעים לו תוך ניתוח מעמיק של אפשרויות המס השונות, ומקסום הטבות המס להפחתת גובה המס על כספי הפנסיה.

"בזמן הפרישה, גמלאים זכאים להטבות ופטורים שונים, ממס הכנסה. לדוגמה, במהלך חייהם, עובדים שכירים מושכים כספי פיצויים ממקומות העבודה (פיצויי פיטורין) ובזמן הפרישה, מס הכנסה מחשב רטרואקטיבית את כל הפיצויים הפטורים ממס שהם משכו לאורך 32 שנה ומקזז בזמן הפרישה את כל הפיצויים הפטורים.

אדם שפורש ממקום העבודה מקבל מענק פרישה– פיצויים פטורים ממס. שירות ייעוץ הפרישה שאני מעניקה, כולל הסבר מעמיק, בגובה העיניים ללקוח לגבי כל הזכויות, ההטבות והפטורים המגיעים לו עם הפרישה, וייעוץ בהתאמה אישית עבורו למקסום כל הטבות המס הללו תוך התחשבויות בתכניותיו ובסכומי הכסף להם הוא זקוק במידי, ולטווח הארוך"

מקסום הטבות המס המגיעות לכם. צילום עצמי

מקסום הטבות המס המגיעות לכם. צילום עצמי

כיצד מבצעים את תכנון המס הנכון והאפקטיבי ללקוח בהתאמה אישית?

"יש נוסחאות מסוימות ומערכות איתם אנו עובדים, המציגות לנו מידע פיננסי לגבי הלקוח– כמובן לאחר אישורו והסכמתו. למשל, כספי פיצויים שמשך והפטור ממס עליהם, כמה כסף הוא יכול למשוך את מקופות פנסיה ובאילו תקופות, אילו כספים בקרן הפנסיה שלו פטורים ממס ואילו לא. כך אני מוודאית שהלקוח שלי יצא לפנסיה בפטור מקסימלי ממס וגם שימשוך מהקרן את הכספים הפטורים ממס לפי תכנית מסוימת, שתזכה אותו בפטור הגבוה ביותר.

"כשהוא רוצה לקנות משהו וזקוק לסכום כסף בגובה מסוים, אם הקצבה החודשית שלו מהפנסיה עולה על 4600 שקלים, הוא יכול להוון סכום מסוים מקופת הפנסיה, בפטור ממס. בפגישה איתו אנו בוחנים היטב את כל האפשרויות ואת הדברים שהכי נכון לעשות כדי ליהנות מההטבות האפקטיביות והרווחיות עבורו ביותר. משרדי דובר רוסית ועברית ואנו מספקים שירות גם ללקוחות דוברי רוסית בלבד".

 

ילנה דרבקין יועצת מס ופרישה

כתובת המשרד: רחוב אלחנן 14, חיפה

מעבר לפייסבוק 

טלפון: 052-4797560

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר